نتایج بنچمارک گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد؛ اسنپدراگون 835، رم ۴ گیگابایتی و اندروید 7.0

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که از بنچمارک گلکسی اس ۸ اکتیو به دست آمده، مشخصات فنی این محصول نیز تأیید شده است.
تبلیغات

با توجه به روال کاری چند سال اخیر سامسونگ در تولید مدل اکتیو گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، جای هیچ تعجبی نخواهد بود اگر مشخصات فنی گلکسی اس ۸ اکتیو به مشخصات فنی مدل استاندارد این محصول شباهت داشته باشد. برای مقایسه، گلکسی اس ۷ اکتیو و گلکسی اس ۶ اکتیو به ترتیب با مشخصات فنی یکسانی با گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۶ به بازار عرضه شدند.

اما برای روشن‌تر شدن موضوع، حالا اطلاعات جدیدی از گلکسی اس ۸ اکتیو در دسترس قرار گرفته است و بر همین اساس، شناسه‌ی مدل این دستگاه SM-G892A خواهد بود. پیش از این نیز در شایعات مختلف گفته شده بود گلکسی اس ۸ اکتیو که به‌صورت انحصاری و فقط توسط اپراتور AT&T به دست مشتریان خواهد رسید، از شناسه‌ی مدل  SM-G892A بهره می‌برد. تأیید شناسه‌ی مدل این دستگاه سپس توسط کنسرسیوم وایرلس‌پاور تأیید شد.

galaxy s8 active

گلکسی اس ۸ اکتیو که از نمایشگری تخت و بدون خمیدگی بهره خواهد برد، به لطف پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ موفق شده است در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد بسیار قابل توجهی در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به نمایش بگذارد. 

گلکسی اس 8 اکتیو

البته بر خلاف اطلاعاتی که معمولا در جی‌اف‌ایکس بنچ از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده فاش می‌شود، اطلاعات منتشرشده توسط گیک‌بنچ چندان کامل نیست. در حال حاضر می‌دانیم حافظه‌ی رم گلکسی اس ۸ اکتیو ۵ گیگابایت خواهد بود و سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۷.۰ نوقا است. اکنون می‌توان انتظار داشت که طراحی و ظرفیت باتری گلکسی اس ۸ اکتیو نسبت به مدل استاندارد این محصول تغییراتی داشته باشد، ولی سایر مشخصات فنی این گوشی با گلکسی اس ۸ یکسان خواهد بود. امید می‌رود که گلکسی اس ۸ اکتیو از نظر پردازنده، حافظه‌ی رم، حافظه‌ی داخلی، نمایشگر، رزولوشن و دوربین‌ها دقیقا مشابه گلکسی اس ۸ استاندارد باشد. علاوه بر این انتظار داریم که مدل اکتیو گلکسی اس ۸ به تمامی سنسورهای اس ۸ معمولی از جمله سنسورهای بیومتریک برای احراز هویت و نیز دکمه‌ی فیزیکی مخصوص دستیار صوتی بیکسبی مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت در بخش پشتی آن اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات