جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند

پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند، ۱۷ تا ۲۳ تیر برگزار می‌شود.
تبلیغات

مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند آب، برق و انرژی پژوهشگاه نیرو در زمینه شبکه هوشمند، محصولات و خدمات هوشمند، شهر و ساختمان هوشمند و در راستای جریان سازی و ایجاد بستری برای پرورش و ارائه ایده‌ها و دستاوردهای فنی و پژوهشی دانشجویان، اساتید، دانش‌آموختگان دانشگا‌ه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‌های کسب و کار، جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند (2017 Iran Smart Cup) را برگزار خواهد کرد.

شرکت‌کنندگان در محیطی رقابتی طرح‌های خود را آماده و ارائه می‌کنند و طرح‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز نقدی، از اولویت بررسی جذب در مراکز رشد و شروع کسب و کار نوپا، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری‌سازی محصول، مشاوره و آماده‌سازی جذب سرمایه‌گذاران و... بهره‌مند خواهند شد.

اولین رویداد (اسمارتاپ پراپ) هم به‌عنوان بخشی از جشنواره خدمات و محصولات هوشمند، آموزش‌های ضروری برای یک استارتاپ را با هدف تسهیل پرورش ایده‌های خلاق مخاطبان در زمینه‌های هوشمندسازی صنعت آب، برق، انرژی، شهر هوشمند و ساختمان هوشمند ارائه می‌دهد.

این جشنواره ۱۷ تا ۲۱ تیر ۱۳۹۶ و هم‌زمان با نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند (Iran Smart Expo – ISE 2017) در پژوهشگاه نیرو و ۲ روز پایانی در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات