اچ‌ تی‌‌ سی و فولکس واگن در بخش واقعیت مجازی قرارداد همکاری امضا کردند

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌‌سی و فولکس واگن قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. ظاهرا این دو کمپانی به دنبال ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم واقعیت مجازی فولکس واگن هستند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی به‌عنوان یکی از فعالان عرصه‌ی واقعیت مجازی و سازنده‌ی هدست وایو، از این پس با فولکس واگن به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا برای ساخت اپلیکیشن همکاری می‌کند؛ هدف اصلی از این همکاری، توسعه و ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم واقعیت مجازی فولکسواگن است. یکی دیگر از اهداف این همکاری، کمک کردن اچ‌تی‌سی به یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی کنونی فولکس‌واگن با نسخه‌های جدید است؛ این کار با هدف ایجاد یک پلتفرم یکپارچه با نام Digital Reality Hub انجام خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از شرایط مالی این قرارداد همکاری، بازه‌ی زمانی و بخش‌های دیگر آن در دست نیست.

فولکس واگن واقعیت مجازی

طبق اطلاعات موجود در گزارش اخیر، فولکس‌واگن از این پلتفرم دیجیتال برای فعالیت‌هایی مثل آموزش کارمندان در بخش تدارکات و کنفرانس‌های مجازی استفاده خواهد کرد؛ البته اچ‌تی‌سی و فولکس‌واگن به‌صورت شفاف در مورد کاربردهای موردنظرشان اظهار نظری نکرده‌اند. سیستم اچتیسی وایو نقش مهمی در تلاش‌های آینده‌ی فولکس‌واگن در بخش واقعیت مجازی خواهد داشت؛ به نظر می‌رسد استفاده از هدست‌ وایو نیز بخشی از این قرارداد است.

علاوه بر استفاده از هدست‌ اچ‌تی‌سی وایو برای اپلیکیشن‌های جدید، فولکس واگن به دنبال راه‌حل‌های واقعیت‌ مجازی برای آئودی، سئات و اشکودا با هدف ارتقاء بخش تدارکات است. هنوز مشخص نیست که این قرارداد و همکاری‌ها به کارخانه‌های خودروسازی فولکس‌واگن محدود خواهد شد یا خیر؛ با این حال، احتمال دارد که بخش نمایشگاه‌های خودرو و دیگر کسب‌وکارهای فولکس‌واگن نیز مشمول این همکاری شوند. مرسدس بنز،‌ آئودی و جگوار از هدست‌ واقعیت مجازی وایو برای نمایشگاه‌های خودروی خود استفاده می‌کنند؛ از این‌رو همکاری فولکس‌واگن با اچ‌تی‌سی در چنین فعالیتی دور از ذهن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات