تصویر پیکسل ایکس ال 2 در مقایسه با پیکسل و پیکسل ایکس ال

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی که بر مبنای شایعات مختلف از گوشی پیکسل‌ ایکس‌ال ۲ تهیه شده، در کنار پیکسل و پیکسل ایکس‌ال منتشر شده است.
تبلیغات

چند روز قبل اولین تصاویر از سبک طراحی احتمالی گوشی هوشمند گوگل پیکسل ایکس‌ال ۲ منتشر شد. بر اساس آنچه در تصاویر یادشده دیدیم، به نظر می‌رسد برای طراحی نسل جدید پیکسل‌ ایکس‌ال، سبک طراحی مدل سال قبل گوشی‌های پیکسل مورد بازبینی قرار گرفته و حالا بدنه‌ی پشتی پیکسل ایکس‌ال ۲ با لایه‌ای از جنس شیشه پوشانده شده است. علاوه بر این، ظاهرا نمایشگر پیکسل ایکس‌ال ۲ از نوع کم حاشیه خواهد بود و نسبت تصویر آن ۲ به ۱ است.

بنجامین گسکین یکی از افشاگران نام‌آشنای اخبار فناوری است و او را بیشتر به فاش کردن خبرهای مرتبط با آیفون ۸ می‌شناسیم. اما اخیرا وی تصویر رندر جدیدی منتشر کرده است که گوشی هوشمند پیکسل ایکس‌ال ۲ را در دو رنگ نقره‌ای و آبی نشان می‌دهد. بنجامین گسکین همچنین یک عکس از مقایسه‌ای بین ابعاد نسل کنونی گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در کنار پیکسل ایکس‌ال ۲ منتشر کرده است.

در تصویر بالای مطلب که بر اساس شایعات مختلف منتشرشده از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ایکس‌ال ۲ ایجاد شده است، می‌توان این محصول را بین دو گوشی ۵ اینچی پیکسل و گوشی ۵.۵ اینچی پیکسل ایکس‌ال اولیه‌ مشاهده کرد. بنابراین امکان دارد که گوشی هوشمند پیکسل ایکس‌ال ۲ گوگل به دلیل کاهش حاشیه‌ها و نسبت تصویری ۱۸ به ۹، به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز شود. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، ظاهرا ابعاد گوشی پیکسل ایکس‌ال ۲ کمی از مدل کنونی پیکسل ایکس‌ال بزرگ‌تر است. 

پیکسل ایکس ال 2
پیکسل ایکس ال 2

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات