اولین تیزر رسمی از فصل دوم گرند تور

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آمازون اولین تیزر رسمی از فصل دوم مستند خودرویی گرند تور را منتشر کرد. در این فیلم کوتاه، جرمی کلارکسون پشت فرمان بوگاتی شیرون دیده می‌شود.
تبلیغات

آمازون هم‌زمان با روز پرایم، اولین تیزر رسمی از فصل دوم مجموعه‌ی گرند تور را منتشر کرد. در این ویدیو اولین اطلاعات از فصل جدید این برنامه و خودروهایی که توسط مجریان معروف آن مورد بررسی قرار خواهند گرفت، مشاهده می‌شود.

هرچند این ویدیو جزییات زیادی فاش نمی‌کند؛ اما تصاویری در این تیزر به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهند ۲ خودروی برجسته‌ی بوگاتی شیرون و مرسدس بنز AMG GT-R در این فصل مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین تصاویری از یک خودروی غول‎پیکر نظامی در تست صحرا و مسیر خارج جاده، دیده می‌شود.

از جمله خودروهای دیگری که در این برنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت می‌توان به مدل مسابقه‌ای لانچیا، جگوار کلاسیک XJ و محصولی از مک‌لارن اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد مجریان مطرح این برنامه تعدادی وانت، پیکاپ و حتی هواپیمای آب‌پاش را نیز مورد آزمایش و بررسی قرار داده‌اند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، در این تیزر به تصادف ریچارد هموند حین راندن خودروی ۱ میلیون دلاری رایمک کانسپت وان در زمان فیلم‌برداری این فصل از برنامه گرند تور نیز پرداخته شده است؛ هرچند که تصاویری از لحظه تصادف دیده نمی‌شود.

فصل دوم برنامه گرند تور اواخر مهرماه از شبکه آمازون پخش خواهد شد. جیمز می، یکی از مجریان این برنامه پیش از این گفته بود:

کلیت فصل دوم همانند فصل اول خواهد بود؛ اما تلاش کرده‌ایم با روش و تکنیکی متفاوت این فصل برنامه را تهیه و تولید کنیم.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی، مجریان مطرح برنامه تاپ گیر بی‌بی‌سی که پس از مشکلات ایجادشده با تهیه‌کننده این برنامه، به آمازون ملحق شدند؛ حالا در مجموعه‌ی گرندتور حضور دارند که فصل اول آن سال گذشته پخش شد. باید منتظر ماند و دید فصل دوم این برنامه پرمخاطبT نظر هواداران قدیمی این سبک مستند‌ها را جلب خواهد کرد یا خیر.

در پایان توجه شما را به تیزر رسمی فصل دوم گرند تور جلب می‌کنیم.

 دانلود: 480p 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات