اسنشال در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید است

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اندی رابین و استارتاپ تحت رهبری او، پس از معرفی اولین گوشی خود به دنبال ساخت گوشی هوشمند دیگری هستند.
تبلیغات

تنها چند هفته از معرفی اولین گوشی استارتاپ اسنشال با نام اسنشال فون می‌گذرد که گزارش‌ها از در دست ساخت بودن گوشی دیگری از این شرکت خبر می‌دهند. اولین گوشی استارتاپ اندی رابین از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. بدنه‌ی سرامیکی و پشتیبانی از ماژول‌های مختلف از دیگر نکات بارز این گوشی به شمار می‌روند. عرضه‌ی این گوشی هنوز آغاز نشده است و علاقه‌مندان همچنان منتظر ورود آن به بازار هستند.

بد نیست بدانید اولین گوشی این شرکت با شماره مدل PH-1 شناخته می‌شود. حال گوشی هوشمند جدیدی از اسنشال با شماره‌ی مدل A11 در اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) رؤیت شده است؛ همین مسئله احتمال در حال ساخت بودن گوشی جدید اسنشال را قوت می‌بخشد. هنوز هیچ اطلاعاتی از گوشی جدید اسنشال در دست نیست و فعلا استفاده از اندروید ۷.۱.۱ نوقا در آن تأیید شده است. در صورت قطعی بودن عرضه‌ی این گوشی، به‌احتمال فراوان در هفته‌‌های پیش رو بیشتر از این گوشی خواهیم شنید. با توجه به پرچم‌دار بودن گوشی اول این استارتاپ، میان‌رده بودن گوشی جدید چندان دور از ذهن نیست.

اندی رابین پیش از این زمان عرضه‌‌ی گوشی پرچم‌دار استارتاپ خود را پایان ماه پیشین میلادی (ژوئن) اعلام کرده بود؛ اسنشال توضیح خاصی در مورد دلیل تأخیر به وجود آمده در عرضه‌ی اسنشال فون نداده است. گمانه‌زنی‌های اخیر دلیل این تأخیر را برنامه‌ریزی اسنشال برای عرضه‌ی جهانی گوشی پرچم‌دار خود می‌دانند.

نظر شما در ورود اسنشال به دنیای گوشی‌های هوشمند چیست؟ چه انتظاراتی از گوشی‌های آینده‌ی این استارتاپ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات