دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 مشابه پرچمداران هواوی است

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی نوت ۸ سامسونگ احتمالا اولین گوشی پرچم‌دار این شرکت است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ این دوربین عملکردی مشابه گوشی‌های هواوی خواهد داشت.
تبلیغات

هنوز چند ماه تا معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باقی مانده؛ اما تقریبا تمام جزئیات این گوشی تا به امروز مشخص شده است.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ از چهار زیرمجموعه‌ی فناوری حسگر ISOCELL رونمایی کرد که به شرح زیر هستند:

  • حسگر ISOCELL Bright که تصاویری واضح با رنگ‌های طبیعی و نویز کم ثبت می‌کند.
  • حسگر ISOCELL Fast  که می‌تواند حتی در تاریکی، به‌سرعت روی سوژه‌های در حال حرکت فوکوس کند.
  • حسگر ISOCELL Slim  که از پیکسل‌های کوچکی با اندازه‌ی ۰.۹ تا یک میکرومتر استفاده می‌کند تا بتواند کیفیت عکاسی عالی در دستگاه‌های باریک فراهم کند.
  • حسگر ISOCELL Dual که از دو دوربین در شرایط و حالت‌های مختلف استفاده می‌کند و امکانات جدید و جذابی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
  • از این چهار زیرمجموعه، آخرین مورد قرار است در گلکسی نوت ۸ استفاده شود.

    گلکسی نوت ۸

    با توجه به اطلاعات منتشرشده تا به امروز، گلکسی نوت ۸ به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است؛ اما برخلاف اکثر شرکت‌ها که از دوربین دوم برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند، دوربین دوم نوت ۸، شرایطی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار هواوی دارد؛ بدین معنی که یکی از دوربین‌ها تصاویر رنگی و دیگری تصاویر سیاه‌وسفید ثبت می‌کند. این مورد کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری ثبت شود و تصاویر واضح‌تر شوند. نظر شما در مورد دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات