تصویری از قاب محافظ گوشی ال جی وی 30 فاش شد

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی تصاویر جدیدی از قاب محافظ گوشی هوشمند مورد انتظار ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است.
تبلیغات

عکس واقعی منتسب به قاب محافظ رسمی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ روز یک‌شنبه به صورت آنلاین منتشر شد. با توجه به این تصویر می‌توان گفت شرکت کره‌ای مورد بحث به دنبال ایجاد تغییراتی در استراتژی طراحی محصولات پرچمدار سری وی خود است. 

بر خلاف بیشتر قاب‌هایی که توسط این شرکت عرضه شده‌اند، در تصویر این قاب جدید نامی از مدل دستگاه دیده نمی‌شود و در عوض در بخش پشتی این قاب می‌توان برند معمولی ال‌جی را مشاهده کرد. این عکس جدید که می‌توانید آن را در بالای مطلب مشاهده کنید، یک لوازم جانبی شیشه‌ای را نشان می‌دهد که با توجه به آن پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. همچنین در کنار این دوربین دوگانه شاهد یک فلش ال‌ای‌دی دوگانه، سنسور اثر انگشت و سنسور ضربان قلب هستیم که همگی در بخش پشتی این دستگاه جای گرفته‌اند.

با توجه به قرارگیری سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی هوشمند ‌ال‌جی وی ۳۰ به نظر می‌رسداین محصول از دکمه‌های فیزیکی هوم بی‌بهره خواهد بود؛ بدین ترتیب احتمالا سنسور اثر انگشت و دکمه‌ی هوم‌ وی ۳۰ همانند گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونای اسپانیا معرفی شد، یکپارچه خواهند بود. بر اساس گزارشات قبل، گوشی ال‌جی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد گرفت‌. این چیپ‌ست جدیدترین و رده‌بالاترین پردازنده‌ی ساخت کوالکام است که با فرآیند ۱۰ نانومتری تولید شده و بنابراین نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ که در گوشی ال‌جی جی ۶ به کار گرفته شده، در مصرف انرژی بهینه‌تر عمل می‌کند. افزون بر این انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ حداقل به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی مجهز شود. البته مشحصات سخت‌افزاری دقیق این محصول به ناحیه‌ای که در آن عرضه می‌شود بستگی خواهد داشت. بنا به اعلام شایعات پیشین گفته می‌شود که گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ همانند مدل‌های قبلی خود به نمایشگر دوم مجهز نخواهد بود. این دستگاه از گواهی آی پی ۶۸ هم بهره می‌برد و این یعنی در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت خواهد داشت.

اخیراً کمپانی ال‌جی این موضوع را تایید کرد که گوشی هوشمند وی ۳۰ همانند سال‌های قبل در نمایشگاه آیفا امسال برلین، به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که رویداد مربوط به معرفی محصول مورد بحث برای ۳۱ آگوست برنامه‌ریزی شده است. تاکنون هیچ جزئیات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه اوایل پاییز سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات