موتورولا از دوربین 360 درجه موتو رونمایی کرد

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیشب موتورولا در کنار رونمایی از گوشی موتو زد ۲ فورس ادیشن، از دوربین ۳۶۰ درجه موتو مود نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

موتورولا شب گذشته از گوشی موتو زد ۲ فورس ادیشن رونمایی کرد؛ اما این تنها محصول موتورولا برای رونمایی نبود و این کمپانی که تحت مالکیت لنوو قرار دارد، از دوربین ۳۶۰ درجه‌ی جدیدی با عنوان moto 360 Camera نیز رونمایی کرد. با استفاده از این دوربین می‌توان ویدیوها و تصاویر ۳۶۰ درجه‌ ثبت کرد. دوربین ۳۶۰ درجه موتو از وجود دو لنز با پوشش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد. این دوربین قادر است ویدیوی 4K با نرخ ۲۴ فریم در هر ثانیه ثبت کند.

دوربین ۳۶۰ درجه موتو با استفاده از سیستم موتو ماد به گوشی‌های موتورولا متصل می‌شود. در واقع این ماژول نیز از همان سیستم موتو مادی استفاده می‌کند که سایر موتو مادها نیز آن را به کار می‌گیرند. با توجه به اینکه این موتو ماد جدید از همان تعداد پین و کانکتور در پشت گوشی بهره می‌برد؛ می‌توان از این دوربین در تمام نسخه‌های موتو زد موتورولا استفاده کرد.

از جمله‌ی قابلیت‌های دوربین موتو ماد که البته هنوز آماده‌ی استفاده نیست، باید به امکان استریم ویدیوی ۳۶۰ درجه اشاره کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، امکان استریم زنده‌ی ویدیو به‌زودی اضافه خواهد شد. دوربین ۳۶۰ موتو از وجود دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که پشت به پشت هم به‌منظور ثبت ویدیوی ۳۶۰ درجه در بالای گوشی قرار می‌گیرند.

اگر به خاطر داشته باشید، اندی رابین، مؤسس استارتاپ اسنشال، همزمان با رونمایی از اسنشال فون، از ماژول دوربین ۳۶۰ درجه‌ رونمایی کرد که برای اتصال به گوشی از طریق اینترفیس ارتباطی مبتنی بر تماس مغناطیسی توسعه یافته است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، دوربین ۳۶۰ درجه اسنشال از وجود دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در هر طرف بهره می‌برد. این دوربین قادر است ویدیوی 4K با نرخ ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت کند.

موتورولا اعلام کرده است که دوربین ۳۶۰ درجه خود را با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار، از ۱۰ آگوست سال جاری راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات