تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار نوکیا 8 فاش شد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوکیا ۸ در اواخر مرداد معرفی خواهد شد و در تصاویر جدید، رنگ مسی طلایی آن‌ به نمایش درآمده است.
تبلیغات

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال، در حال‌ حاضر تأیید کرده است که محصولات جدیدی از برند نوکیا را در ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) معرفی خواهد کرد. به احتمال فراوان، گوشی پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی نوکیا ۸ به‌صورت رسمی در این تاریخ رونمایی خواهد شد. به‌تازگی تصاویری از گوشی نوکیا ۸ در رسانه‌ها منتشر شده است که طراحی نهایی پرچم‏دار جدید نوکیا را به نمایش می‌گذارند.

مدتی پیش تصاویری از نسخه مسی طلایی نوکیا ۸ منتشر شد؛ اما اگر هنوز فرصت نکرده‌اید تا نگاهی به آن‎ها بیندازید، احتمالاً تصاویر جدید برای آشنایی با گوشی بالارده‌ی جدید نوکیا کافی خواهند بود. این تصاویر جدید تأیید می‏‌کنند که نوکیا ۸ به یک دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی خود مجهز شده و حسگر  اثر انگشت نیز با آن ادغام شده است.

با توجه به تصاویر، اسلات سیم‌کارت در گوشی نوکیا ۸ هیبریدی خواهد بود و در صورت تمایل برای استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‏زمان، امکان استفاده از حافظه میکرو SD در آن وجود نخواهد داشت. البته حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی این گوشی برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود.

در بدنه‌ی پشتی نیز شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم که با ترکیب عمودی چیده‎ شده‎ است؛ با توجه آغاز همکاری اچ‌ام‌دی گلوبال و کارل‌زایس، احتمال استفاده از لنزها و تکنولوژی‌های زایس در نوکیا ۸ وجود دارد. بااین‌حال در تصاویر منتشرشده، خبری از لوگوی کارل زایس نیست؛ به همین جهت، هنوز نمی‌دانیم که این تصاویر تا چه اندازه صحت دارند. هم‏چنین، ممکن است تصاویر به‌دست‌آمده مربوط به یک مدل آزمایشی از نوکیا ۸ باشند؛ به همین جهت در این تصاویر، خبری از لوگوی کارل زایس نیست.

تصاویر نوکیا 8

نوکیا ۸ احتمالا با برچسب قیمتی ۵۲۰ یورویی راهی بازار خواهد شد و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به همراه ۴ گیگابایت رم اجرای فرامین کاربر را بر عهده دارند. طبق اطلاعات فاش شده از نوکیا ۸، احتمالا این گوشی به رنگ مسی طلایی، آبی، نقره‌ای و آبی طلایی نیز عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات