معرفی دانشکده بازرگانی لندن

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 14 دقیقه
دانشکده‌ی بازرگانی لندن بهترین دانشکده‌ی تخصصی کسب‌وکار اروپا است که بیشترین همکاری را با مراکز علمی مدیریتی سراسر جهان دارد.
تبلیغات

مدرسه بازرگانی لندن (London Business School) که به‌اختصار  LBS خوانده می‌شود، دانشکده‌ای بین‌المللی در حوزه‌ی کسب‌وکار و اصلی‌ترین دانشکده‌ی دانشگاه فدرال لندن است. کمپ اصلی این دانشگاه در سال ۱۹۶۴، در مجاورت ریجنتس پارک کاخ ساسکس تأسیس شد. در سال ۲۰۱۶، دانشگاه لندن سالن مریلبون را خرید و ۶۰ میلیون پوند برای بازسازی و تجهیزات آن هزینه کرد و به‌ این‌ ترتیب، امکانات آموزشی خود را ۷۰ درصد افزایش داد. LBS یک شعبه‌ی آموزشی اجرایی نیز در شهر دبی دارد.

مدرسه‌ی بازرگانی لندن در رده‌بندی فاینانشال تایمز، در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به‌عنوان بهترین دانشکده‌ی کسب‌وکار اروپا شناخته‌ شده است. همچنین در سال ۲۰۱۶، در رده‌بندی QS، در بخش تحقیقات مدیریت در جایگاه اول جهان قرار گرفته است.

london business school

تاریخچه

مدرسه‌ی بازرگانی لندن، در سال ۱۹۶۴ به‌عنوان مرکز مطالعات کسب‌وکار تحصیلات تکمیلی با مدیریت دکتر آرتور ارل، شروع به کار کرد و یک سال بعد، دانشگاه لندن آن را به‌عنوان دانشکده‌ی علمی آموزشی تجارت و بازرگانی خود معرفی کرد. این دانشکده در سال ۱۹۶۶، اولین برنامه‌ی توسعه‌ی اجرایی خود را راه‌اندازی کرد و پیرو آن، دیگر برنامه‌های اجرایی دانشگاه لندن نیز در این دانشکده مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. در سال ۱۹۶۸، دانشکده‌ی اسلون برای اولین بار برنامه‌های آموزشی خود را در خارج از آمریکا با همکاری مدرسه‌ی بازرگانی لندن، در این دانشکده برگزار کرد. در سال ۱۹۷۰، ملکه الیزابت دوم، کمپ ریگان را در این دانشکده افتتاح کرد. اولین برنامه‌ی دکترا در سال ۱۹۷۴ به اجرا درآمد که در آن سال، زنان برای اولین بار بیش از ۱۵ درصد از دانشجویان را تشکیل می‌دادند. این دانشکده در سال ۱۹۸۳، اولین دوره‌ی MBA نیمه‌متمرکز خود را ارائه داد.

LBS MBA

 دوره‌های MBA  

برنامه‌ی اصلی MBA این دانشگاه، برای ۱۲ تا ۱۵ ماه برنامه‌ریزی‌ شده است. دانشجویان MBA ابتدا دروس اصلی از پیش تعیین‌شده را می‌گذرانند و پس‌ازآن باید از بین ۷۰ گزینه‌ی ارائه‌شده، دروس تخصصی خود را انتخاب کنند. دانشکده بازرگانی لندن در هرسال، ۴۰۰ دانشجو برای دوره‌های MBA می‌پذیرد که در ۵ گروه ۸۰ نفره، دوره‌های آموزشی را با هم سپری می‌کنند.

دوره‌ی MBA این دانشکده یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های آکادمیک تبادلی جهانی است. هرسال تقریباً ۳۵ درصد از دانشجویان سال دوم، یک ترم را در یکی از دانشگاه‌های خارجی شریک این دانشگاه می‌گذرانند. این دانشگاه‌های همکار عبارتند از:

دانشکده کسب‌وکار IESE، دانشکده بوث دانشگاه نیویورک؛ دانشکده استرن دانشگاه شیکاگو، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده اسلون MIT، دانشکده MIT دانشگاه دارتموت، دانشکده کسب‌وکار دانشگاه کلمبیا، دانشکده مدیریت کیلاگ دانشگاه نورث وسترن، دانشکده هاس دانشگاه برکلی، دانشکده کسب‌وکار مک دونو و دانشگاه تجارت هند.

london business school

برنامه‌ی ۲ ترم اول:

در ۲ ترم اول برنامه‌ی MBA، دانشجویان دروس پیش‌نیاز و اصلی را می‌گذرانند.

دروس ترم اول بر معرفی و آموزش چالش‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌هایی که دانشجو بعدها به‌عنوان یک مدیر با آن‌ها مواجه خواهد شد متمرکز هستند و همچنین یک نقشه‌ی راه برای مسیری که دانشجو در طول ۲ سال تحصیلات MBA باید در آن قدم بردارد به شمار می‌روند. این دروس عبارتند از:

مدیریت عمومی، ارزیابی رهبری جهانی برای مدیران (GLAM)، آنالیز دیتا، اخلاق رهبری سازمانی، امور مالی و ارزش‌گذاری شرکتی، استراتژی، اقتصاد کلان، حسابداری، بازاریابی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت عملیاتی.

دانشجویان از ترم دوم می‌توانند دروس اصلی را بر اساس علایق و نیازهای شغلی خود از بین گزینه‌هایی که دانشگاه به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد، انتخاب کنند. این دروس برای تقویت دانش فعلی دانشجویان در زمینه‌های علوم اقتصادی و مالیه و همچنین آموزش موضوعات جدیدی مثل استراتژی‌های دیجیتال است. این دروس عبارتند از:

بازار سرمایه و تأمین مالی، گزارش مالی اقتصاد روز، مدیریت حسابداری و اندازه‌گیری عملکرد، تجزیه‌وتحلیل کسب‌وکار، برنامه‌ریزی بازاریابی، مشتری و بازار اطلاعات، مدیریت زنجیره ارزش، تجزیه‌وتحلیل اقتصادی استراتژیک، تجزیه‌وتحلیل اقتصادی جهانی، استراتژی دیجیتال، کارآفرینی.

london business school MBA executive

 دوره‌های MBA اجرایی

این دانشکده علاوه بر MBA اجرایی لندن، ۳ مدرک مدیریت اجرایی نیمه‌وقت دیگر هم ارائه می‌کند که بین ۱۶ تا ۲۰ ماه به اتمام می‌رسند. در سطح آکادمیک، این دانشگاه مدرک یکسانی به هر دو گروه دانشجویان مدیریت اجرایی نیمه‌وقت و MBA تمام‌وقت می‌دهد. رشته‌ی دوره‌های اصلی، زمینه‌ی کاری بین‌المللی و دوره‌های انتخابی مدیریت اجرایی پاره‌وقت، بسیار شبیه به دوره‌های آموزشی MBA تمام‌وقت است. این دوره با یک پروژه‌ی شرکتی یا گزارش مدیریتی پایان می‌پذیرد.

مدیریت اجرایی دوبی 

این برنامه با یک هفته‌ آشنایی در لندن آغاز می‌شود. سپس دانشجویان ۱۰ واحد اصلی را که هرماه در زمان‌بندی‌های ۴ تا ۵ روزه در دوبی آموزش داده می‌شود، می‌گذرانند. پس‌ازآن دانشجویان واحدها و دوره‌های اختیاری و گزینشی را می‌گذرانند که در لندن و یک شعبه‌ی بین‌المللی ارائه می‌شود.

 مدیریت اجرایی جهانی آمریکا و اروپا

۱۴۰ دانشجوی بعدی مدیریت اجرایی در رشته‌های دوگانه‌ی مدیریت اجرایی-برنامه‌ی جهانی ثبت‌نام می‌کنند. این دوره با همکاری دانشکده‌ی کسب‌وکار کلمبیا آموزش داده می‌شود. دانشجویان پس از اتمام دروس، از هر دو دانشگاه مدرک دریافت می‌کنند. سال اول شامل واحدهای یک‌هفته‌ای در هر ماه است که محل برگزاری آن بین لندن و نیویورک تغییر می‌کند. در سال دوم دانشجویان از بین کل واحدهای اختیاری ارائه‌شده در دانشگاه‌های همکار، واحدهای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

مدیریت اجرایی جهانی آسیا

 این برنامه در سال ۲۰۰۸ با همکاری دانشگاه هنگ‌کنگ و کلمبیا آغاز شد. دوره‌های آموزشی در هر ۳ دانشگاه کسب‌وکار برگزار می‌شود؛ درحالی‌که آموزش ۲ ترم اول بر مبنای نمونه‌سازی مدیریت شرقی است. این دانشکده در بیانیه‌ی هدف خود اعلام کرده است: «ازآنجایی‌که مدیریت اجرایی جهانی در آسیا برای افرادی طراحی‌ شده است که وظایف فراملّی دارند، همه‌ی دوره‌ها شامل موضوعات بیشتری از مسائل جهانی هستند.»

london business school

 کارشناسی ارشد رهبری و استراتژی اسلون

Sloan Fellowship در سال ۱۹۶۸ آغاز به کار کرد و برنامه‌ی کارشناسی ارشدی برای مدیران اجرایی ارشد، حرفه‌ای‌ها و کارآفرین‌هایی است که دارای تجربه‌ی تصمیم‌گیری در سطوح استراتژیک هستند. پروسه‌ی ورودی این دوره بسیار رقابتی و سخت است. به‌طور متوسط دانشجویان اسلون زمانی که تأییدیه‌ی ورود به این دوره را می‌گیرند، دارای ۱۵ سال تجربه‌ی مدیریتی هستند. این کلاس‌ها به نسبت سایرین بسیار متفاوت و شامل شرکت‌کننده‌هایی از ۲۳ کشور مختلف هستند.

این دوره‌ی ارشد تمام‌وقت ۱۲ ماهه، بر استراتژی، رهبری و تغییرات و جهانی‌سازی متمرکز است. دوره‌های اسلون در دانشگاه فارغ‌التحصیلان کسب‌وکار استنفورد و  دانشکده‌ی مدیریت MIT برگزار می‌شود.

 کارشناسی ارشد علوم مالیه

این دانشگاه دوره‌های ارشد علم مالیه را در دو بخش نیمه‌وقت و تمام‌وقت ارائه می‌دهد. قریب به ۱۲۰ دانشجو در دوره‌ی تمام‌وقت و ۶۰ دانشجو در دوره پاره‌وقت شرکت می‌کنند. این دوره‌ها از سوی فاینانشال تایمز در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، مقام اول را در میان‌ دوره‌های ارشد علوم مالیه در کل جهان به دست آورده‌اند.

london business school

کارشناسی ارشد آنالیز مالی (MFA)

کارشناسی ارشد ارزیابی مالی، جدیدترین دوره‌ای است که دانشکده‌ی کسب‌وکار لندن ارائه می‌کند. اولین کلاس در سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز شد و دوره‌ای ۱۲ ماهه بود. فارغ‌التحصیلان جدیدی که سابقه‌ی مدیریتی زیر یک سال دارند و می‌خواهند شغلی در زمینه‌ی مالی آغاز کنند، می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

برنامه‌ی درسی این دوره شامل ۱۰ دوره‌ی اصلی بر پایه‌ی ۵ گروه علمی اصلی است (حسابداری، مالیه‌ی شرکتی، مدیریت سرمایه، مالیه‌ی بازار و شاخص‌های اقتصادی مالی). این ۱۰ دوره عبارت‌اند از :

  • حسابداری مالی
  • ارزیابی و ارزش‌گذاری امنیتی
  • امور مالی شرکتی
  • ساختار سرمایه
  • ادغام‌ها و حق مالکیت و بازسازی
  • مدیریت سرمایه
  • اقتصاد جهانی
  • موسسه‌های مالی
  • امور مالی شخصی
  • شاخص‌های اقتصادی مالی

دانشجویان همچنین باید ۳ واحد اختیاری را که حداقل ۲ مورد از آن‌ها به امور مالی مرتبط باشد، بگذرانند. این دوره شامل یک حضور یک‌هفته‌ای تجربه‌ی کسب‌وکار در یک شرکت (برای مثال گوگل، CNN ،Deloitte ،Accenture ،BlackRock) با متد مطالعات موردی است. درنهایت، دانشجویان باید در یک سفر مطالعاتی که یک هفته به طول می‌انجامد، شرکت کنند. این تجربه‌ی سفر شامل بسیاری از میهمانی‌های شام شبکه‌سازی، دیدار از شرکت‌ها و ارائه‌های تجاری می‌شود. سیلیکون ولی، پاریس، میلان، مونیخ، بمبئی ، بنگلور و شانگهای مقصدهای معمول این سفرها هستند.

کارشناسی ارشد ارزیابی مالی دانشجوهایی را هدف قرار می‌دهد که علاقه دارند به‌عنوان ناظر یا حسابرس در یک بانک یا به عنوان مشاور تجاری، شغل خود را برگزینند.

london business school

کارشناسی ارشد مدیریت (MiM)

کارشناسی ارشد مدیریت یک دوره‌ی ارشد یک‌ساله  است که دانشجویان تازه فارغ‌التحصیل شده‌ای با تجربه کار شرکتی تمام‌وقت کمتر از ۲ سال در کسب‌وکارهای غیر سنتی را هدف قرار می‌دهد.

این دوره از ۳ ترم تشکیل‌ شده و شامل واحدهای اصلی زیر است:

ترم اول:

  • حسابداری مالی
  • بررسی‌ها و سیستم‌های مدیریتی ۱
  • مالیه
  • رهبری در سازمان‌ها

ترم دوم:

  • اقتصاد کلان جهانی
  • بازاریابی
  • بررسی‌های استراتژیک
  • بررسی‌ها و سیستم‌های مدیریتی ۲

ترم سوم:

  • اقتصاد کلان کاربردی
  • مقدمه‌ای بر حسابداری مدیریتی

دانشجویان همچنین باید ۲ واحد اختیاری را از میان ۳۰ دوره‌ی مختلف انتخاب کنند.

این دوره در سال ۲۰۱۶ از سوی فایننشال تایمز رتبه‌ی ششم را کسب کرد و همیشه در بین ۱۰ دوره‌ی برتر مدیریتی جهان قرار داشته است. حدود ۹۶ درصد از فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۱۵، در ۳ ماه اول بعد از فارغ‌التحصیلی پیشنهاد کار داشته‌اند. ۴۰ درصد آن‌ها درزمینه‌ی مشاوره کار می‌کنند، ۳۵ درصد آن‌ها در امور و مالی و سایر آن‌ها در سایر صنایع مشغول به کار هستند. اغلب شرکت‌های مشهور اروپایی برای استخدام‌های جدید خود به کمپ این دانشجویان مراجعه می‌کند. ۳ استخدام‌کننده‌ی برتر عبارت‌اند از: گروه مشاوره‌ی بوستون (استخدام ۱۱ دانشجو در سال ۲۰۱۵)، گلدمن ساکس (استخدام ۸ دانشجو در سال ۲۰۱۵) و مکنزی اند کامپنی (استخدام ۷ دانشجو در سال ۲۰۱۵).

london business school MIM

کارشناسی ارشد جهانی مدیریت

کارشناسی ارشد جهانی مدیریت یک برنامه‌ی تمام‌وقت ۲ ساله است که برای اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۵ ارائه شد.. دانشجویان در این دوره می‌توانند ۲ مدرک شناخته‌شده‌ی جهانی دریافت کنند: کارشناسی ارشد در مدیریت و کارشناسی ارشد در علم جهانی کسب‌وکار. سال اول این دوره در لندن و سال دوم آن در شانگهای ارائه می‌شود.

همکاری دو دانشکده‌ی کسب‌وکار لندن و دانشکده‌ی شناخته‌شده‌ی مدیریت فوندان در شانگهای، باعث شده است که دانشجویان این دوره برای چالش‌های کسب‌وکار و فرصت‌های کاری آینده به‌خوبی آماده شوند.

تحصیلات اجرایی

هرساله نزدیک به ۱۰ هزار نفر در زمینه‌ی تحصیلات اجراییِ بدون مدرک این دانشگاه شرکت می‌کنند. این دانشکده تعداد ۳۱ برنامه‌ی تحصیلات اجرایی در زمینه‌های مدیریت عمومی، استراتژی، رهبری، بازاریابی، منابع انسانی و امور مالی ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به ۲ قسمت اصلی تقسیم می‌شوند : آزاد و سنتی. حدود ۴۵ شرکت سالانه به دانشکده‌ی کسب‌وکار لندن حق کمیسیون می‌دهند تا برای آن‌ها دوره‌های شرکتی مخصوص طراحی کند که ۶۰ درصد آن‌ها بیرون از بریتانیا قرار دارند.

LBS innovation center

 موسسه نوآوری و کارآفرینی (IIE)

این موسسه در سال ۲۰۱۱ و با این هدف تأسیس شد که با الهام بخشیدن به نوآوران و کارآفرینان، تأثیری ژرف بر شیوه‌های تجارت جهانی بگذارد و با افزایش مهارت، دانش و بینش آن‌ها، توسعه و رشد جهانی را ترویج دهد. در سال‌های اخیر و در پی توجه دولت‌های اروپایی به اهمیت نوآوری در رشد، بهبود رفاه و حل بسیاری از مشکلات دیرینه‌ی جهانی، شرکت‌های دولتی و خصوصی بسیاری در بخش تحقیقات نوآوری این مرکز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. محققین و اساتید دانشکده‌ی بازرگانی لندن می‌کوشند با رویکردی مبتنی بر شواهد عملی، استراتژی‌های تأثیرگذاری برای هدایت رهبران و کارآفرینان مهیا کنند.

بخش عمده‌ی این پژوهش‌ها به شاخه‌های اصلی زیر برمی‌گردد:

محیط کار پیشرو : این تحقیقات بر توسعه‌ی شیوه‌های جدید کار و ماهیت سازمانی متمرکز است و بعلاوه می‌کوشد راه‌هایی برای مدیریت پتانسیل کامل انقلاب تکنولوژی پیدا کند.

بازطراحی خدمات:  ازآنجاکه با تغییر نمودها و صورت مدل‌های خدماتی می‌توان ارزش محصولات و خدمات را افزایش داد، این پژوهش‌ها با هدف یافتن و تجزیه‌وتحلیل مدل‌های جدید کسب‌وکار و حمایت از کسانی که پتانسیل بیشتری برای ارزش‌آفرینی در حوزه‌ی کسب‌وکار دارند، صورت می‌گیرند.

تغییر زندگی از طریق کارآفرینی: این تحقیقات بر چگونگی افزایش رشد کشورهای درحال‌توسعه به‌وسیله‌ی بهبود زندگی کارآفرینی خرد متمرکز هستند. بعلاوه محققان می‌کوشند راه‌حل‌هایی برای چالش‌هایی بیابند که متصدیان کسب‌وکار به علت دسترسی محدود به منابع ضروری مانند مهارت، امور مالی، اطلاعات و تکنولوژی با آن‌ها مواجه‌اند.

غنی‌سازی فرهنگ و دانش کارآفرینی: در این بخش محققان می‌کوشند راه‌های روزآمدی برای موفقیت بیشتر کارآفرینان بیابند. محققان با فراهم کردن شبکه‌ی جهانی، اتمسفر و منابع ضروری مورد نیاز برای نوآوری ،تلاش می‌کنند فرهنگ کارآفرینی بین‌المللی را بهبود دهند.

این مرکز تمامی منابع موجود خود را (در زمینه‌های آموزش، مدیریت و عملیات کسب‌وکار، مشاوره و اداره‌ی شرکت، اقتصاد، بازارهای نوظهور، کارآفرینی و مالیه، نوآوری و بازاریابی، ایده پردازی و سیاست، رفتارهای سازمانی و استراتژی و کارآفرینی) در اختیار دانشجویانی قرار می‌دهد که علاقه‌مندند پژوهش‌های خود را در این مرکز شروع یا تکمیل کنند.

حمایت از کارآفرینان

موسسه نوآوری و کارآفرینی دانشکده بازرگانی لندن، با فراهم آوردن شبکه‌ی ارتباطی میان استادان و مشاوران، کارآفرینان، متفکران و شاغلان حوزه‌ی کسب‌وکار، با برگزاری کنفرانس‌های متعدد و میزبانی از رویدادهای برتر تجاری، از جامعه‌ی کارآفرینی دانشجویی و فرادانشجویی حمایت می‌کند. به‌علاوه‌ این مرکز با همکاری ۲ مرکز سرمایه‌گذاری Sussex place و Enterprise 100، به تأمین سرمایه‌ی استارتاپ‌های متقاضی کمک می‌کند.

Alex Edmans

مسیر شغلی

مرکز شغلی حرفه‌ای مدرسه‌ی بازرگانی لندن، با ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی از دانشجویانی که تصمیم می‌گیرند پس از فارغ‌التحصیلی کسب‌وکار خود را تأسیس کنند، حمایت می‌کند. در بخشی از این برنامه، یک تیم از کارآفرینان موفق، که اغلب از جامعه‌ی دانش‌آموختگان پیشین این دانشکده هستند، به دانشجویانی که با ایده‌های نو خود را برای کارآفرینی آماده می‌کنند، کمک می‌کنند. به‌علاوه در جلساتی انفرادی دانشجویان با استادان و مشاوران خود ملاقات می‌کنند و با ذکر تخصص مورد علاقه، برنامه‌ای ویژه برای بررسی ایده‌های خود دریافت می‌کنند. این جلسات به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و دانشجویان کلیه‌ی اطلاعات لازم را برای هر مرحله از مسیر شغلی خود به‌مرور دریافت می‌کنند و دانش و استراتژی‌های لازم کاربردی را برای شروع و ادامه‌ی کسب‌وکار آینده‌ی خود می‌آموزند.

فرصت‌های رهبری

دانشکده‌ی بازرگانی لندن، با برگزاری رقابت‌های مختلف، سطح مهارت‌های رهبری و سازمانی دانشجویان را به چالش می‌کشد و در کنار آن فرصت‌های خوبی برای پیشرفت آن‌ها فراهم می‌کند. برخی از این برنامه‌ها عبارت‌اند از کنفرانس‌های TEDx، جلسات انگیزشی TELL ، مجله‌ی آنلاین London Entrepreneurship و هکاتون (که در آن دانشجویان مشتاق در قالب تیم‌های کوچک کارآفرینی ۴۸ ساعت زمان خواهند داشت که ایده‌های اولیه و ابتکاری استارتاپ خود را به مرحله‌ی اجرا درآوردند).

رقابت‌های سالانه‌ی طرح کسب‌وکار اروپا، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، سرمایه‌گذاری اجتماعی جهانی، بعلاوه‌ی رقابت‌های تکنولوژی‌های پاک، مسابقات کارآفرینی لندن، صنعت بهداشت و درمان و رقابت‌های MIINT، ازجمله فرصت‌های دیگری هستند که دانشجویان با فائق آمدن با چالش‌های روبرو و موفقیت در این برنامه‌ها، می‌توانند خود را به‌عنوان بهترین رهبران بالقوه‌ی سازمانی، به جهان کسب‌وکار معرفی کنند.

LBS Admission

پذیرش در دانشکده بازرگانی لندن

متقاضیان برای درخواست پذیرش تحصیلات در دانشکده بازرگانی لندن، باید موارد زیر را کامل کنند:

  • پر کردن فرم درخواست‌ آنلاین دانشگاه
  • ۲ مقاله (که نقش بسیار مهمی در بررسی مدارک متقاضیان دارند) با موضوعات:اهداف متقاضی از تحصیل در رشته مدیریت این دانشکده (۵۰۰ کلمه)هرگونه اطلاعات شخصی، تجربی و سوابق که فرد متقاضی فکر می‌کند کمیته‌ی پذیرش باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد. (۴۰۰ کلمه)
  • رزومه‌ی شغلی و تجارب حرفه‌ای متقاضی (مطابق با استانداردهای تعریف‌شده در سایت دانشگاه)
  • نمره‌ی آزمون GMAT یا GRE 
  • مدارک نمره‌ی آزمون زبان انگلیسی IELTS ،TOEFL ،Cambridge CPE ،CAE یا PTE 
  • اسامی و مشخصات کامل دو معرف (اساتید بین‌المللی سابق متقاضی یا مشاورانی که مورد تأیید دانشگاه باشند) و توصیه‌نامه‌های آن‌ها برای پذیرش متقاضی
  • اسکن اصل و ترجمه‌ی انگلیسی کلیه‌ی نمرات دانشگاهی‌ پیشین
  • اسکن اصل و ترجمه‌ی تمام مدارک آکادمیک و غیر آکادمیک آموزشی
  • اسکن مدارک دوره‌های عملی و تجربی که متقاضی گذرانده است
  • هزینه‌ی بررسی مدارک (۱۹۰ پوند)

درصورتی‌که کمیته‌ی پذیرش پس از بررسی مدارک دانشجو، او را واجد شرایط بداند، از او برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آورد.

کتاب‌های برتر LBS در زمینه‌ی کارآفرینی و استراتژی

۱- درک استراتژیک: جرقه‌ای خلاق در دستاوردهای بشری - نویسنده: ویلیام دوگان

۲- ناسازگاری‌ها: چگونه به رفتارهای بهینه‌ی اقتصادی برسیم - نویسنده: ریچارد تالر

۳- جعبه سیاه تفکر: اسرار عملکرد بالا و سود خالص نهایی - نویسنده: متیو سید

۴- قدرت افراد غیر منطقی: چگونه کارآفرینان اجتماعی بازارهایی را خلق می‌کنند که جهان را تغییر می‌دهد - نویسندگان: جان الکینگتون و پاملا هارتیگان

۵- قدرت عادت: ما چگونه کارهایمان را انجام می‌دهیم و چگونه می‌توانیم این رویه را تغییر دهیم - نویسنده: چارلز دایگ

۶- تغییر جریان: چگونه وقتی تغییر کردن سخت است، اوضاع را عوض کنیم - نویسندگان: چیت و دان هلت

۷- اهمیت واحدها: چگونه تغییرات کوچک به نتایج بزرگ منجر می‌شوند - نویسنده: دیوید هالپرن

۸- همه می‌آیند: چگونه رفتارهای گروهی و اجتماعی، دنیا را تغییر می‌دهد - نویسنده: کلی شیرکی

Lynda Gratton

برترین استادان دانشکده بازرگانی لندن

  • الکس ادمن (Alex Edmans)، تخصص : مالیه - عضو فهرست برترین استادان زیر ۴۰ سال ۲۰۱۷
  • نیرو سیواناتان (Niro Sivanathan) تخصص: رفتارهای سازمانی - عضو فهرست برترین استادان زیر ۴۰ سال ۲۰۱۶
  • لیندا گرتن (Lynda Gratton) تخصص: مدیریت - عضو فهرست برترین استادان مدیریت جهان
  • نیرمالیا کومار (Nirmalya Kumar) تخصص: بازاریابی - عضو فهرست برترین استادان مدیریت جهان
LBS review

دانشکده بازرگانی لندن در یک نگاه

شعار دانشگاه: بیایید تأثیری عمیق بر تجارت جهانی داشته باشیم

پذیرش سالیانه: ۴۱۱ نفر از ۲۴۲۰ متقاضی

تعداد دانشجویان دوره‌های اجرایی: بیش از ۱۰ هزار نفر

متوسط نمره‌ی آزمون GMAT پذیرفته‌شدگان: ۷۰۳

درصد اشتغال فارغ‌التحصیلان: ۹۶ درصد

درصد دانشجویان بین‌المللی: ۸۸ درصد

هیئت علمی بخش MBA لندن: ۱۶۶ نفر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات