تصویر رسمی موتو ایکس 4 موتورولا به همراه مشخصات آن منتشر شد

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از افشای اطلاعات متعدد از گوشی موتو ایکس ۴ موتورولا طی چند هفته گذشته، تصویر رسمی و مشخصات‌ نهایی این مدل منتشر شده است.
تبلیغات

گوشی جدید موتو ایکس ۴ موتورولا، اولین مدل جدید از خانواده موتو ایکس محسوب می‌شود که از سال ۲۰‍۱۵ تا به‏‏‌حال، به‏‌روزرسانی نشده است. این مدل به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ‍۱۹۲۰ در ‍۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد و شرکت سازنده، آن ‏‎را در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد کرد. این رنگ‎بندی محدود، شاید برای خریداران موتو ایکس ۴ ناامیدکننده باشد؛ البته پیش‌تر تصاویر منتسب به رنگ طلایی گوشی جدید موتورولا فاش شد. 

از نظر مشخصات سخت‎افزاری، باید اشاره کرد که گوشی موتو ایکس ۴ به چیپ‎ست اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام مجهز شده است و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۸، پردازش محتوای گرافیکی را در چیپ‌ست میان‌رده کوالکام بر عهده خواهد داشت.

موتو ایکس 4

تصویر فاش شده از نمونه واقعی موتو ایکس 4

شرکت موتورولا، گوشی جدید خود را در دو مدل عرضه خواهد کرد که نسخه پایه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای لاتین در نظر گرفته شده است. هم‏چنین مدل قدرتمند‌ موتو ایکس ۴ با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهد شد. 

تأمین انرژی گوشی موتو ایکس ۴ به کمک یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت صورت می‎گیرد؛ این باتری غیر قابل تعویض است و برای آن قابلیت شارژ فوق سریع در نظر گرفته شده است.

موتو ایکس ۴ همچنین با گواهی IP68 عرضه می‌شود که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب در عمق ‍۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه تضمین خواهد کرد. هم‏‏چنین گوشی موتو ایکس ۴ در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

موتو ایکس ۴، دارای دوربین سلفی  ‍۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی F2.0 است و از فلاش LED مجزا بهره می‌برد. 

تصویر فاش شده از نمونه واقعی موتو ایکس 4

در پنل پشتی گوشی موتو ایکس ۴، دوربین دوگانه دیده می‌شود که به یک شاتر رنگی ‍۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 مجهز شده است و از فناوری فوکوس خودکار دوگانه پشتیبانی می‏‌کند و شاتر دیگر، ۸ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم F2.2 است که زاویه دید ‍۱۲۰ درجه‌ را برای عکاسی با گوشی‌ موتو ایکس ۴ فراهم خواهد کرد. ترکیب این دو سنسور، به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با پس‌زمینه تار (به اصلاح، با افکت بوکه) به کمک دوربین دوگانه گوشی جدید موتورولا ثبت کنند. فلاش LED دوگانه نیز برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

در رابطه با قیمت موتو ایکس ۴ اطلاعات رسمی در دسترس نیست اما شایع شده است که این مدل با قیمتی حدود ۳۵۰ یورو در اروپا و ۴‍۱۲ دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. موتو ایکس ۴ موتورولا، ‍۱۶۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۷.۹۹ میلی‎متر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات