تعداد پتنت‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۷، سه برابر اپل بوده است

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تعداد پتنت‌های ثبت‌شده توسط شرکت سامسونگ از ابتدای سال جاری میلادی تا اول ماه آگوست، سه برابر پتنت‌های ثبت‌شده توسط اپل بوده است.
تبلیغات

طبق گزارش وب‌سایت Patently Apple، سامسونگ از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا اول ماه آگوست، پتنت‌های بیشتری در مقایسه با اپل ثبت کرده است.

وقتی شرکت اپل در بهار ۲۰۱۱، برای اولین بار از سامسونگ بابت نقض حق اختراع خود شکایت کرد، طرفداران سیستم‌عامل اندروید، جوی مبنی بر انحصار طلبی اپل در اینترنت و انجمن‌های مختلف، علیه این شرکت به راه انداختند. کاربران در آن زمان بر این باور بودند که اپل تمایل دارد همه چیز را به‌صورت حق اختراع یا پتنت ثبت کند و در انحصار خود قرار دهد. این کاربران معتقد بودند که با این کار، اپل جلوی ایجاد خلاقیت را در دنیای دیجیتال می‌گیرد؛ اما آمار و ارقام منتشرشده توسط وب‌سایت Patently Apple نشان می‌دهند که سامسونگ از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا ابتدای ماه آگوست، بیش از ۴۱۰۰ پتنت به ثبت رسانده است؛ یعنی به ازای هر پتنتی که اپل ثبت می‌کند، سامسونگ سه مورد به ثبت می‌رساند.

در هفت ماه سپری‌شده از سال ۲۰۱۷، شرکت آی‌بی‌ام با ۵۷۹۷ مورد، بیشترین تعداد پتنت را ثبت کرده است. سامسونگ، اینتل، گوگل و مایکروسافت هم رتبه‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند. مجموع پتنت‌های ثبت‌شده توسط سامسونگ از سال ۲۰۱۰ تاکنون، ۴۴۳۰۱ مورد حساب می‌شود که تقریبا ۳.۵ برابر پتنت‌های ثبت‌شده توسط اپل در این بازه‌ی هفت ساله است.

پتنت
پتنت

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات