قیمت لپ تاپ و موبایل، 20% ارزانتر از بازار

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شاید شما هم به دنبال بهترین قیمت لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هستید. ما به شما سایت آی‌تی قیمت را پیشنهاد می‌کنیم.
تبلیغات

بازار لپ‌تاپ و موبایل پر از انواع برند و مدل است. برای خیلی‌ها پیش آمده که در این بازار شلوغ و متنوع، ندانند چه لپ‌تاپ یا موبایلی بخرند. البته مشکل فقط به اینجا ختم نمی‌شود. اکثرا افراد در واقع از قیمت‌های اصلی تقریبا بی خبرند یا اصلا خبری ندارند.

سایت «آی‌تی قیمت» یک فروشگاه اینترنتی نیست و باید گفت که فقط می‌تواند با ارائه لحظه‌ای قیمت انواع لپ تاپ و گوشی موبایل، با آخرین تغییرات قیمت آن‌ها به اطلاع تمام کاربران و خریداران برساند و خریدار می‌تواند در لحظه از هر فروشنده‌ای که ارزان‌تر بفروشد، خرید خود را انجام بدهند. این اقدام مورد استقبال قرار گرفت و خیلی‌ها از طریق آی‌تی قیمت، از بی‌خبری قیمت‌ها بیرون آمدند. در کنار اطلاع‌رسانی آخرین قیمت لپ‌تاپ و موبایل، سایت آی‌تی قیمت، لیست قیمت لپ‌تاپ، موبایل، پرینتر، دوربین، قطعات کامپیوتر و شبکه را نیز در سایت قرار می‌دهد. فایده‌ی این لیست قیمت چیست؟ آیا شما وقتی فقط قیمت یک موبایل یا لپ‌تاپ را بدانید بهتر در مورد خرید آن تصمیم‌گیری می‌کنید یا اگر یک لیست طولانی از قیمت انواع موبایل یا لپ‌تاپ را داشته باشید؟ جواب معلوم است؛ یک لیست طولانی از قیمت به شخص کمک می‌کند دائم کیفیت انواع کالاهای دیجیتال را با هم مقایسه کند و در کنار مشخصات فنی آن‌ها، به شناخت درست و خوبی از آن چیزی برسد که می‌خواهد بخرد.

آیتی قیمت

وقتی از قیمت روز موبایل یا لپ‌تاپ باخبر می‌شوید، مثل طلافروشی‌ها مطابق با قیمت همان روز، لپ‌تاپ یا موبایل می‌خرید و به‌این‌ترتیب، به دلیل بی‌خبری از قیمت‌ها یا شناخت ناقص از کالای مورد نیازتان، پول بیشتری پرداخت نمی‌کنید. چه از این بهتر؟!

سایت آی‌تی قیمت در زمینه‌ی خرید لپ‌تاپ ارزان و خرید موبایل ارزان علاوه بر کیفیت خوب، کار خوبی انجام داده است: فروشندگان معتبر و جاافتاده‌ی بازار موبایل و لپ‌تاپ، قیمت تعداد بسیار زیادی از انواع لپ‌تاپ و موبایل را که در فروشگاه خودشان به فروش می‌رسانند در سایت آی‌تی قیمت می‌گذارند؛ این فروشندگان تنها به یک شهر یا چند شهر خلاصه نمی‌شوند، بلکه از تمام شهرهای ایران تقاضا گذاشتن قیمت موبایل و لپ‌تاپ در سایت آی‌تی قیمت دارند.  وقتی قیمت بی‌شماری از انواع لپ‌تاپ و موبایل یکجا کنار هم جمع می‌شود، دامنه‌ی انتخاب برای خریدار گسترده‌تر می‌شود و می‌تواند از یک محدوده‌ی بزرگ‌تر، موبایل و لپ‌تاپ مورد نیاز خود انتخاب کند. برای مثال، یک کیک هر چه بزرگ‌تر باشد، وقتی تقسیم شود، قسمت بزرگ‌تری به هر فرد داده می‌شود. هر چقدر حوزه‌ی انتخاب شما وسیع‌تر باشد بیشتر سود می‌کنید.

گستردگی قیمت انواع لپ‌تاپ و موبایل به چه صورت باعث می‌شود  کیفیت بهتری  نصیب خریدار شود؟!

باید به شما اطلاع دهیم که این امکان تنها در سایت آی‌تی قیمت به بهترین امکان فراهم می‌شود. 

فروشندگان و واردکنندگان معتبر لپ‌تاپ و موبایل در سراسر ایران وقتی یکجا کالاهای خود را ارائه می‌کنند، فضای رقابتی بزرگی ایجاد می‌شود و برای فروش بیشتر لپ‌تاپ و موبایل و خرید بیشتر، شما سعی می‌کنند قیمت‌ها را پایین‌تر بیاورند و با شرایط و بودجه‌ی شما بیشتر همراهی کنند. خیلی وقت‌ها یک فروشگاه، تخفیف ویژه می‌زند و این فرصت برای خریداران یک امتیاز خوب است؛ زیرا سایت آی‌تی قیمت سریع قیمت‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کند و شما اولین کسی خواهید بود که از آن باخبر می‌شوید. این فرصت‌ها و خدمات که از طریق سایت آی‌تی قیمت به اطلاع شما می‌رسد، به کمک کسانی می‌آید که دائم قیمت‌ها را چک می‌کنند و اپلیکیشن آی‌تی قیمت را روی گوشی موبایل خودشان نصب کرده‌اند و هر جا و هر وقت بخواهند، به سایت سر می‌زنند.

آیتی قیمت

سایت آی‌تی قیمت کار دیگری که برای خرید لپ‌تاپ و موبایل 20% ارزان‌تر انجام داده، این است که دلال‌ها و واسطه‌های اضافه و سودجو را حذف کرده و این باعث شده که لپ‌تاپ و موبایل دچار اضافه قیمت نشود و خرید لپ‌تاپ و موبایل گران‌تر از قیمت اصلی نباشد.  باید بدانید که با هر واسطه‌ی اضافه، یک نرخ تازه روی قیمت‌ها کشیده می‌شود؛ ولی آی‌تی قیمت این سودجویی را حذف کرده است و خود مستقیما شما را با فروشندگان و بازار عمده لپ‌تاپ و موبایل مرتبط می‌کند. حالا دیگر خرید برندهای معروف لپ‌تاپ و موبایل با قیمت ارزان و مناسب،  یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست. 

یک نکته‌ی مهم دیگر این است که سایت آی‌تی قیمت راهنمای خرید لپ‌تاپ و راهنمای خرید موبایل دارد. می‌دانید ارتباط راهنمای خرید با ارزان‌تر خریدن لپ‌تاپ و موبایل به چه صورت است؟ وقتی شما قیمت‌ها را در سایت آی‌تی قیمت چک می‌کنید، با کلیک روی هر کالا به بخش مشخصات فنی و مشخصات جزئی آن کالا که می‌تواند موبایل،  لپ‌تاپ یا حتی انواع سرور، ویدئو پروژکتور، پرینتر یا دوربین مدار بسته  و... باشد، منتقل می‌شوید که یک معرفی کامل از آن کالا است و به شما شناخت کامل می‌دهد. حالا این شناخت و نیز قیمت آن کالا، شما را در مسیری می‌گذارد که یک خرید به‌صرفه انجام بدهید. خب این یعنی چه؟ یعنی اینکه شما ارزان‌تر خرید می‌کنید. بسیار عالی است؛ نه؟

سایت آی‌تی قیمت itgheymat.com سعی می‌کند لپ‌تاپ و موبایل ارزان‌تر از همه‌جا به خریداران ارائه کند. این پاساژ اینترنتی گسترده با فروشندگان بسیار زیاد که به دلیل پربازدید بودن سایت، خواهان ارائه‌ی قیمت‌های کالاهاشان به خریداران در سایت آی‌تی قیمت هستند، امکان خرید ارزان‌تر را برای شما مهیا کرده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات