شیائومی احتمالا در MWC از می میکس 2 اس رونمایی می‌کند

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی منتشر شده است که از معرفی نسخه‌ی جدید می میکس ۲ با ویژگی‌های جدید در MWC 2018 خبر می‌دهد.
تبلیغات

تا به امروز در دو مرحله تصاویری از شیائومی Mi Mix 2s منتشر شده است که هیچ‌یک جلوه‌ی حقیقی نداشته‌اند؛ اما به تازگی شایعه‌ای منتشر شده است که مدعی است این دستگاه در کنگره‌ی جهانی موبایل MWC در بارسلونا رونمایی خواهد شد. حضور شیائومی در نمایشگاه MWC قبلا توسط مدیران این شرکت تأیید شده است؛ با این وجود هنوز نمی‌دانیم که شرکت چینی قصد دارد چه محصولاتی را در این نمایشگاه رونمایی کند. بسیاری عقیده دارند که شیائومی می ۷ در بارسلونا رونمایی خواهد شد؛ اما شایعه‌ی مطرح‌شده از Mi Mix 2s سخن به میان آورده است.

اولین تصویر یا در واقع رندر از گوشی مورد بحث در ماه نوامبر سال گذشته منتشر شد و دستگاهی با حاشیه‌های نمایشگر بسیار باریک را به تصویر کشید. دوربین جلویی که در گوشه‌ی راست بالای نمایشگر قرار گرفته بود ویژگی دیگری بود که در این رندر به چشم می‌خورد. تصویر دوم دستگاهی مشابه می‌میکس ۲ را به همراه برش بالای نمایشگر یا ناچ که در آیفون ۱۰ دیده‌ایم نشان می‌داد. همان‌طور که گفته شد، هر دوی این تصاویر غیرواقعی بودند.

شیائومی Mi Mix 2s قرار است نسخه‌ی جدیدی از می‌میکس ۲ که سال گذشته معرفی شد، باشد؛ اما بر اساس شایعات، طراحی این نسخه‌ی جدید دست‌خوش تغییراتی شده است. استفاده از اسنپدراگون ۸۴۵ و وجود حاشیه‌های فوق‌العاده باریک در اطراف نمایشگر، از ویژگی‌های مطرح شده در مورد این دستگاه است. بر اساس شایعات، کدنام این گوشی Polaris است و از ۶ گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه‌ی بهره می‌برد. هر دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده و در کل دستگاه نسبت به نسخه‌ی قبلی خود کمی کوچک‌تر است. گفته می‌شود شیائومی Mi Mix 2s با نسبت تصویر عجیب برابر با ۱۹.۵:۹ عرضه خواهد شد و قیمت نسخه‌ی پایه‌ی آن ۳۰۰۰ یوان معادل ۴۶۶ دلار خواهد بود.

می میکس 2 اس

شیائومی می‌میکس ۲ اس هنوز در حد شایعه‌ای گنگ و مبهم است؛ چرا که فعلا از منبع موثقی در مورد آن خبری منتشر نشده است؛ اما این احتمال وجود دارد که شرکت چینی بخواهد شیائومی می ۷ را در MWC 2018 معرفی کند. این شرکت در سال ۲۰۱۶ می ۵ را در همین نمایشگاه رونمایی کرد؛ اما همان‌طور که می‌دانید، در MWC 2017 شرکت نکرد و حالا قصد دارد بازگشت باشکوهی به این مراسم داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات