گلکسی اس 20 سامسونگ از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری S رونمایی کرد؛ سری گلکسی اس ۲۰ از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس خود رونمایی کرد که شامل سه نسخه‌ی گلکسی اس ۲۰، گلکسی ۲۰ پلاس پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌شود. براساس اطلاعاتی که سامسونگ در مراسم رونمایی ارائه کرد، هر سه نسخه قادرند تا با رزولوشن 8K فیلمبرداری کنند. این ویژگی را باید از قابلیت‌هایی خواند که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در اختیار سری گلکسی اس ۲۰ قرار می‌دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسخه‌ی ۵ جی سری گلکسی اس ۲۰ از ویژگی فیلمبرداری با رزولوشن 8K‌ پشتیبانی می‌کنند. 

البته باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی اس ۲۰ سامسونگ اولین گوشی‌هوشمندی نیست که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه این افتخار نصیب شرکت ZTE چین شده است که چندی پیش در شهر شانگهای از گوشی هوشمند Smart STB با چنین ویژگی رونمایی کرد. 

سامسونگ اعلام کرده که ویدیو‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی موسوم به Super Steady بهبود خواهند یافت. این فناوری شامل قابلیت‌هایی چون Anti-Roll Stabilization و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی است. کاربران قادرند تا ویدیو‌های خود را روی گوشی ویرایش کرده و در صورت لزوم از ویدیوها تصاویری با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی ذخیره کنند. 

ویدیوهای ضبط شده توسط گلکسی اس ۲۰ را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توزیع ویدیو نظیر یوتیوب نیز منتشر کرد. برای مثال در صورتی که یکی از تلویزیون‌های QLED سامسونگ با رزولوشن 8K عرضه شده در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۹ را در اختیار داشته باشید، می‌توانید این ویدیوها را مستقیما روی تلویزیون استریم کنید. در مورد اشتراک‌گذاری ویدیوها در یوتیوب نیز باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ در این راستا با یوتیوب همکاری می‌کند تا کاربران امکان آپلود مستقیم ویدیو‌های خود را داشته باشند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات