تویوتا لندکروزر نسخه Sahara Horizon معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
تویوتا نسخه‌ای خاص و تولید محدود از لندکروزر را برای بازار استرالیا معرفی کرده است که Sahara Horizon نام دارد و تنها در ۴۰۰ دستگاه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تویوتا لندکروزر Sahara Horizon براساس نسل LC200 ساخته شده است و تنها به تعداد ۴۰۰ دستگاه از آن با قیمت ۸۶ هزار و ۳۳۵ دلار به تولید خواهد رسید. این مدل لندکروزر دارای تفاوت‌هایی با مدل‌های استاندارد است که آن را تبدیل به نمونه‌ای متمایز می‌کند. برای مثال جلوپنجره‌ی Sahara Horizon مشکی است و چراغ‌های اصلی و مه شکن‌ها نیز دودی هستند. درون کابین نیز برخی تغییرات کوچک اعمال شده است. 

صندلی‌ها دارای پوشش چرم با دوخت‌های مخصوصی هستند و روی پشت سری‌ها نیز نام لندکروزر به چشم می‌خورد. از دیگر تجهیزات این مدل می‌توان به فرمان چرمی با گرمکن‌، دوخت خاص پنل درها، سقف مشکی با تزیینات کرومی و چراغ خوش آمدگویی درهای جلو و عقب اشاره کرد. این چراغ خوش آمدگویی در هنگام بازکردن درها عبارت Land Cruiser را روی زمین روشن می‌کند. 

از دیگر امکانات این لندکروزر می‌توان به چراغ‌های جلو LED، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، مونروف، سیستم تهویه‌ی خودکار چهارگانه، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو با تنظیم برقی، سیستم صوتی حرفه‌ای، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و تجهیزات کمک‌راننده سفارشی Toyota Sense اشاره کرد.

toyota land cruiser sahara horizon limited edition
toyota land cruiser sahara horizon limited edition
toyota land cruiser sahara horizon limited edition
toyota land cruiser sahara horizon limited edition
toyota land cruiser sahara horizon limited edition

به‌گفته‌ی شان هنلی، معاون فروش و بازاریابی تویوتا استرالیا:

تاریخ تویوتا در استرالیا با عرضه‌ی اولین مدل لندکروزر در این کشور شروع شد و در سال ۱۹۵۸ در Snowy Mountains Hydro Scheme استفاده شدند. پس از آن لندکروزر نقشی کلیدی را برای مردم استرالیا بازی می‌کند. مدل جدید Sahara Horizon طراحی ظاهری خاصی را به مشتریان ارائه می‌دهد و در توانایی‌های جاده‌ای و خارج از جاده‌ای چیزی از دیگر مدل‌های لندکروزر کم ندارد. 

زیر کاپوت لندکروزر Sahara Horizon از پیشرانه‌ی ۴.۵ لیتری V8 توربودیزل استفاده شده است که می‌تواند ۲۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ دوربردقیقه تولید کند. انتقال نیرو به هر چهار چرخ با استفاده از یک جعبه‌دنده ۶ دنده‌ی خودکار انجام می‌شود که دارای دنده‌ی کمکی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات