بهترین ریش تراش های مردانه 2024 بازار؛ از فیلیپس تا شیائومی [دی ۱۴۰۱]

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
مطالعه 16 دقیقه
راهنمای خرید بهترین ریش تراش در بازه های قیمت مختلف از بهترین برندها
برای خرید بهترین ریش تراش و ماشین اصلاح بازار چقدر باید هزینه کرد؟ بهترین برند ریش تراش کدام است؟ با راهنمای خرید بهترین ریش تراش همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اگر جزو افرادی هستید که درباره‌ ظاهر خود سخت‌گیر‌ند و همیشه دنبال مرتب دیده‌شدن هستند، قطعاً مشکل شما در انتخاب و خرید بهترین ریش تراش درک‌کردنی خواهد بود. در این مقاله، قصد داریم با معرفی انواع ریش تراش در بازه‌های قیمتی مختلف، انتخاب و خرید شما را آسان‌تر کنیم. ناگفته نماند پیش‌تر با مقاله‌ «راهنمای خرید بهترین سشوارهای بازار از برندهای بابیلیس تا شیائومی»، انواع سشوار با کاربردهای مختلف را نیز معرفی کرده‌ایم.

بهترین ریش تراش محصولی است که باتوجه‌به بودجه‌ شما نیازتان را به‌ بهترین شکل پاسخ دهد. درواقع، انتخاب اینکه کدام‌ محصول برایتان مناسب است، به نیاز شما و نوع رشد موهای صورت شما بستگی دارد. اگر موهایتان کم است و پوست حساسی دارید، ریش تراش چرخشی ممکن است برای شما بهترین باشد. همچنین، استفاده از آن درمقایسه‌با ریش تراش فویلی ساده‌تر و برای مسافرت راحت‌تر خواهد بود. اگر به صفر زدن ریش‌هایتان علاقه دارید و به صرف زمان بیشتر برای اصلاح اهمیت نمی‌دهید، ممکن است ریش تراش فویلی برایتان ایدئال باشد.

در مقاله‌ پیش‌ رو، با معرفی بهترین ریش تراش های بازار همراه زومیت باشید.

فهرست مطالب

انواع ریش تراش

به‌طور‌کلی، ماشین اصلاح یا ریش تراش را می‌توان به دو دسته‌ کلی دوّار یا چرخشی و فویلی تقسیم‌بندی کرد. ریش تراش های فویلی شبیه تیغ‌های کلاسیک هستند و از یک فویل یا ورقه‌ فلزی نازک و منحنی ساخته شده‌اند که تیغه برش را می‌پوشاند. اگر ریش‌های کوتاه و نازکی دارید و می‌خواهید هر‌روز صورتتان را تمیز کنید و با صفر بزنید، ریش‌‌ تراش‌ های فویلی عالی هستند. همچنین، این نوع ریش تراش دلخواه مردانی با پوست ظریف و حساس است.

ریش تراش های چرخشی سه یا چهار تیغه گِرد دارند و کاترهای روی سر تیغه هنگام حرکت ریش تراش روی صورت با حرت چرخشی موها را کوتاه می‌کنند. ریش‌ تراش‌ های چرخشی معمولاً مناسب آقایانی است که ته‌ریش کمی بلندتری دارند و نمی‌خواهند هر‌روز اصلاح کنند. همچنین، ریش تراش چرخشی برای مردانی با تراکم ریش متوسط ​​تا زیاد و پوست زمخت‌تر مناسب‌تر هستند.

بهترین مارک ریش تراش

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ریش تراش همیشه سراغ برندهای شناخته‌شده و معروف بروید تا تجربه‌ اصلاح بهتر و مشملات پوستی کمتری داشته باشید. از بهترین برندها یا مارک های ریش تراش در بازار را می‌توان فیلیپس (Philips)، براون (Braun)، موزر (Moser)، پاناسونیک (Panasonic) و رمینگتون (Remington) را نام برد. همچنین، بین ریش‌تراش‌های اقتصادی و ارزان‌تر شرکت‌هایی مانند کیمی (Kemei) و جیمی (Geemy) و وی جی آر (VGR) عملکرد نسبتاً بهتری از سایر رقبا دارند.

ریش تراش بی‌سیم بهتر است یا با‌سیم؟

ریش‌تراش بی‌سیم بدون محدودیت در‌دسترس‌بودن پریز برق می‌توان با خود حمل و استفاده کنید. همچنین، اگر ریش تراش ضدآب باشد، داخل حمام نیز می‌توان از آن استفاده کرد؛ البته ممکن است باتری ریش تراش هنگام اصلاح تمام شود و کار شما را ناقص بگذارد. درمجموع، بهتر است هنگام خرید ریش تراش مدلی را با امکان استفاده بی‌سیم و باسیم انتخاب کنید تا از تمام مزیت‌ها برخوردار باشد.

آیا ضد‌آب‌بودن ریش تراش مهم است؟

پاسخ این پرسش بیشتر بستگی به نوع استفاده از ریش تراش دارد. اگر قصد دارید که در حمام یا اصطلاحاً به‌شکل خیس موهای صورتتان را اصلاح کنید. داشتن این ویژگی برای ماشین اصلاح شما ضروری خواهد بود.

بهترین ریش تراش برای پوست های حساس

به‌طور‌کلی، برای پوست‌های حساس ریش‌ تراش‌ های فویلی مناسب‌تر هستند. این نوع ریش‌ تراش که به تیغ‌های سنتی بسیار نزدیک است، موها را با استفاده از تیغه چرخان فلزی نازک کوتاه می‌کند. این تیغه چرخان معمولاً با چرخشی جزئی موها را از قسمت پایین و وسط و بالای ساقه مو با حرکت رفت‌وبرگشتی برش می‌دهد. این عمل مانند اصلاح با تیغ است، با این تقاوت که تیغه به‌جای حرکت در سرتاسر صورت، در سراسر فویل به‌سمت بالا و پایین حرکت می‌کند.

همچنین، می‌توان از ریش‌تراش فویلی برای اصلاح موهای سر یا گوش استفاده کرد. این نوع ماشین اصلاح از محبوبیت بسیاری برخوردارند؛ زیرا شبیه به تیغ سنتی هستند؛ اما درمقایسه‌با تیغ معمولی روی صورت اکثر افراد بهتر عمل می‌کند.

بهترین ریش تراش تا ۵۰۰ هزار تومان

راهنمای خرید بهترین ریش تراش کیمی مدل ۱۱۰۲

کیمی مدل KM-1102

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-1102 با داشتن تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ، استفاده تا ۴۵ دقیقه بعد از شارژ، استفاده به‌صورت خشک و مرطوب و صفر زدن صورت یکی از گزینه‌های مناسب در بازه قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

کیمی مدل KM-1910

راهنمای خرید ریش تراش کیمی مدل ۱۹۱۰

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1910 هم از سری شست‌وشو‌شدنی با تیغه‌های ضدزنگ برخوردار است و با استفاده از سه شانه در اندازه‌های مختلف قابلیت اصلاح موهای بدن را در چهار حالت مختلف دارد.

همچنین، سری تریمر این ریش‌تراش می‌تواند موهای صورت را در اندازه‌ ۰٫۲ میلی‌متر کوتاه و ته‌ریش یک‌دستی ایجاد کند. این محصول در‌برابر آب مقاوم است و می‌توان با استفاده از فوم و خمیرریش، داخل حمام نیز از آن استفاده کرد.

بهترین ریش تراش تا ۱ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین تا یک میلیون تومان فیلیپس سری ۳۰۰۰

فیلیپس سری 3000

ست ماشین اصلاح موی سر و صورت فیلیپس مدل Series 3000 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اصلاح موها تا ۱ میلیون تومان محسوب می‌شود. ریش تراش فیلیپس که از نوع تریمری است، برای صفر زدن موها مناسب نخواهد بود و بیشتر برای طرفداران ته‌ریش طراحی شده است.

چهار شانه برای اصلاح و تنظیم موهای سر و صورت به‌همراه اقلامی مانند برس تمیزکننده و کیف و تریمر گوش و بینی داخل جعبه‌ این محصول قرار داده شده است. ضمناً ریش تراش فیلیپس به‌کمک باتری قابل‌شارژ تا ۶۰ دقیقه آماده‌به‌کار خواهد بود.

فیلیپس مدل S1121/41

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا یک میلیون تومان فیلیپس آکوا تاچ ۱۰۰۰

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1121/41 یا فیلیپس AquaTouch 1000 قابلیت اصلاح خشک و مرطوب را با تیغه‌های ComfortCut خودتیزشونده دارد. این اصلاح از‌طریق تیغه‌های انعطاف‌پذیز سه‌جهته با حرکتی آرام روی صورت به‌طور صفر و یک‌دست می‌تواند انجام شود. این ریش تراش فیلیپس در‌برابر آب مقاوم است و بعد از شارژ، حدود ۴۰ دقیقه مداوم آماده‌به‌کار خواهد بود.

براون مدل 150s-1

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا یک میلیون تومان براون سری ۱ مدل ۱۵۰ اس

ماشین اصلاح صورت براون سری 1 مدل 150s با بهره‌مندی از فناوری فویل بسیار نازک موجب آسیب‌ندیدن پوست و اصلاحی تمیزتر شده است. همچنین، سری خط‌زن نیز برای تمیز‌کردن و تنظیم موهای سر و صورت بسیار کاربردی خواهد بود.

گواهی ضدآب IPX7 ریش تراش براون را کاملاً ضدآب و سری آن را شست‌و‌شو‌شدنی می‌کند. باتری قابل‌شارژ و نشانگر وضعیت شارژ LED نیز دیگر قابلیت‌های این ریش تراش نسبتاً حرفه‌ای است.

بهترین ریش تراش تا ۱٫۵ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۱٫۵ میلیون تومان فیلیپس مدل وان بلید

فیلیپس مدل One Blade

ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل One Blade با تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ و قابلیت شارژ و استفاده تا ۸ ساعت، یکی از بهترین ریش تراش ها تا حدود ۱/۵ میلیون تومان است.

ریش تراش One Blade فیلیپس که عملکردی مانند تیغ اصلاح دارد، برای پوست‌های بسیار حساس مناسب خواهد بود. درضمن، پییش از استفاده از این نوع ماشین اصلاح باید ابتدا مهارت اصلاح با تیغ‌های سنتی را داشته باشید.

فیلیپس مدل S1223/41

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا یک و نیم میلیون تومان فیلیپس سری آکوا تاچ ۱۰۰۰ مدل s1223/41

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس سری آکوا تاچ ۱۰۰۰ مدل S1223/41 با فناوری اصلاح برش مستقیم از‌طریق تیغه‌های انعطاف‌پذیر سه‌جهته از جنس استیل ضدزنگ به‌کمک ComfortCut اصلاحی تمیز و یک‌دست را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت شست‌شوی سری و استفاده تا ۴۰ دقیقه بعد از هربار شارژ کامل، از دیگر ویژگی‌های ریش تراش فیلیپس است.

بهترین ریش تراش تا ۲ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا دو میلیون تومان رمینگتون اف ۳۸۰۰

رمینگتون مدل F3800

ماشین اصلاح موی صورت رمینگتون مدل F3800 با تکنولوژی اصلاح مستقیم، تیغه‌‌هایی از جنس استیل ضدزنگ، قابلیت اصلاح با شماره‌ صفر، سری شستشو‌شدنی و عمر باتری ۴۰ دقیقه‌ای بعد از هربار شارژ، یکی از بهترین ریش تراش‌ها تا حدود ۲ میلیون تومان محسوب می‌شود.

پرومکس مدل 2115T

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۲ میلیون تومان پرو مکس مدل 2115T

ماشین اصلاح پرومکس مدل 2115T از تیغه‌ استیل ضدزنگ، طول اصلاح ۱ میلی‌متر به‌همراه چهار شانه‌ اصلاح ۱٫۵، ۳، ۴٫۵ و ۶ میلی‌متر و باتری قابل‌شارژ با امکان ۱۵۰ دقیقه استفاده با هربار شارژ، در بازه قیمت ۲ میلیون تومان ارزش خرید زیادی دارد. قابلیت استفاده با برق مستقیم و باتری و نشانگر LED برای وضعیت باتری نیز از دیگر ویژگی‌های ریش تراش پرو مکس محسوب می‌شود.

شیائومی S500

راهنمای خرید ریش تراش بهترین تا دو مکیلیون تومان شیائومی S500 میجیا

ریش تراش S500 شیائومی با سه تیغه انعطاف‌پذیر ۳۶۰ درجه، استاندارد IPX7 برای مقاومت در‌برابر آب، نشانگر LED‌با چهار حالت نمایش، موتور ژاپنی MABUCHI با گشتاور زیاد، شارژ از‌طریق درگاه تایپ C‌، عمر باتری ۶۰ دقیقه‌ای، تیغه‌های ضدزنگ فولادی و امکان استفاده با برق یکی از بهترین ریش تراش های بازار تا بودجه ۲ میلیون تومان به‌حساب می‌آید.

این ریش تراش شیائومی به‌همراه یک سری یدک عرضه می‌شود و آن را میجیا، زیربرند محبوب شیائومی، تولید کرده است.

بهترين ریش تراش تا ۲٫۵ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین ریش تراش تا دو و نیم میلیون تومان فیلیپس مدل MG7715

فیلیپس مدل MG7715

ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715 با ۱۳ ابزار مختلف برای اصلاح موهای صورت و بدن، می‌تواند بهترین ماشین اصلاح تا حدود ۲٫۵ مییلون تومان به‌حساب آید. از ویژگی‌های ریش تراش فیلیپس می‌توان به فناوری DualCut برای افزایش دقت در عملکرد، سری موزن بینی و گوش، سری اصلاح بدن با محافظت‌کننده پوست و قابلیت اصلاح موهای بدن تا ۰٫۵ میلی‌متر، سری‌های شست‌وشو‌شدنی، نشانگر وضعیت باتری، خط‌زن دقیق، ۸ شانه باکیفیت برای اصلاح و تنظیم ریش و ته‌ریش، موهای سر و بدن اشاره کرد.

فیلیپس مدل S1323

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا دو و نیم میلیون فیلیپس مدل S1323

از ویژگی‌های ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1323 می‌توان به تیغه‌های ضدزنگ از جنس استیل، قابلیت شارژ در ۶۰ دقیقه‌ و عمر باتری ۴۵ دقیقه‌ای، خط‌زن، قابلیت شست‌وشو و داشتن نشانگر LED وضعیت باتری اشاره کرد.

بهترین ریش تراش تا ۳ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا 3 میلیون تومان فیلیپس PT724/41

فیلیپس مدل PT724/41

با اینکه ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل PT724/41 از موتور قدرتمندی بهره می‌برد، هنگام اصلاح سروصدای زیادی از خود تولید نخواهد کرد. تیغه‌های ضدزنگ از جنس استیل با قابلیت شست‌وشو، امکان استفاده تا ۴۰ دقیقه با باتری، خط‌زن، چراغ هشدار تعویض تیغه‌ها و امکان استفاده با برق مستقیم از ویژگی‌های دیگر ریش‌تراش فیلیپس است.

براون مدل 50M1000S

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۳ و نیم میلیون تومان براون مدل 50M1000S

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 50M1000S با فناوری اصلاحی که دارد، باعث می‌شود سری تیغه‌ها حرفه‌ای‌تر منعطف و اصلاح قسمت‌های دارای انحنای صورت راحت‌تر انجام شود. سری این ریش تراش براون ترکیبی از دو نوع فویلی و تریمر است که هم برای موهای ضخیم و هم برای موهای نازک مناسب خواهد بود.

همچنین سری فویلی پیشرفته باعث شده است تا یکی از بهترین ماشین‌های صفرزن را داشته باشیم. ماشین اصلاح براون ضدآب و برای اصلاح خشک و مرطوب با انواع ژل اصلاح یا حتی زیر دوش آب مناسب است. وجود خط‌زن و امکان استفاده برای اصلاح کامل فقط با پنج دقیقه شارژ نیز از دیگر ویژگی‌های ریش تراش براون است.

بهترین ریش تراش تا ۳٫۵ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۳٫۵ میلیون تومان فیلیپس سری ۵۰۰۰

فیلیپس مدل S5587

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S5587 یکی از بهترین ریش تراش های بازار است که قیمت نسبتاً مناسبی هم دارد و باتوجه‌به کیفیت قطعات و کیفیت ساخت، می‌توان آن‌ را محصولی برای یک عمر استفاده عنوان کرد.

قابلیت ضدآب و شست‌وشوشدن، تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ با تکنولوژی برش چرخشی، قابلیت اصلاح با شماره صفر، داشتن سری خط زن با قابلیت نصب شانه روی آن و قابلیت شارژ سریع ۵ دقیقه‌ای برای یک بار اصلاح کامل از ویژگی‌های دیگر ریش تراش فیلیپس سری ۵۰۰۰ است.

بهترین ریش تراش تا ۴ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۴ میلیون تومان فیلیپس مدل S5588

فیلیپس مدل S5588

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S5588 از ویژگی‌های برادر کوچک‌ترش بهره می‌برد و با تیغه‌های تیتانیومی و کیفیت ساخت مطلوب، حس بهتری را در‌اختیار کابران قرار خواهد داد. ناگفته نماند با هربار شارژ کامل می‌توان ۴۵ دقیقه از این ریش تراش استفاده کرد.

بهترین ریش تراش تا ۵ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش ترا بهترین گزینه تا ۵ میلیون تومان ست اصلاح نورلکو MG7770/49

نورلکو مدل MG7770/49

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن نورلکو مدل MG7770/49 تمام نیازهای شما برای انواع اصلاح مو را به‌خوبی رفع خواهد کرد. نورلکو را بخش سبک‌ زندگی مصرف‌کننده فیلیپس می‌سازد. در این محصول، اصلاحی از صفر تا اندازه‌های مختلف با طول عمر باتری بسیار مناسب ۶ ساعته در‌اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کیف قابل‌حمل و کیفیت ساخت عالی و قابلیت شست‌وشو نیز از امکانات دیگر ست اصلاح نورلکو است.

بهترین ریش تراش تا ۷ میلون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۷ میلیون تومان فیلیپس HQ7320

فیلیپس مدل HQ7320

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل HQ7320 ریش‌تراش حرفه‌ای است که می‌تواند تجربه‌ اصلاحی رضایت‌بخش و نرم و بدون حساسیت بعد از اصلاح را ارائه دهد؛ چراکه تیغه‌‎های ضدزنگ آن بسیار انعطاف‌پذیر طراحی شده‌اند و برای اصلاح تمیز به فشار زیادی هم نیاز ندارند. ضدآب‌بودن و داشتن سری خط‌زن و امکان استفاده تا ۴۵ دقیقه بعد از شارژ کامل، ویژگی‌های دیگر ماشین اصلاح فیلیپس محسوب می‌شوند.

ست براون سری 7 مدل MGK7

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۷ میلیون تومان براون MGK7 سری ۷

یکی از محصولات خاص بازار ست براون سری 7 مدل MGK7 است که به‌مناسب صد‌سالگی این شرکت و به‌صورت محدود تولید شده است. این پک با داشتن هشت قطعه تقریباً کامل به‌نظر می‌رسد. چهار شانه برای تنظیم ارتفاع موها، برای اصلاح بدن،‌ موهای گوش و بینی، زوایای تند و اصلاح تمیز داخل کیف بسیار شکیلی تعبیه شده است.

این محصول آلمانی می‌تواند انتخابی برای همیشه باشد؛ چراکه علاوه‌بر کیفیت ساخت بسیار زیاد تمامی اجزا، به‌طورکامل ضدآب هستند که طول عمر بسیار زیاد این ریش تراش را تضمین خواهند کرد.

بهترین ریش تراش تا ۹ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه تا ۹ میلیون تومان فیلیپس PT860/16

فیلیپس مدل PT860/16

بهترین ریش تراش تا حدود ۹ میلیون تومان فیلیپس مدل PT860/16 است که از ویژگی‌هایی مانند تیغه‌های شناور ضدآب، زمان شارژ کوتاه ۶۰ دقیقه‌ای برای استفاده تا ۵۰ دقیقه، فناوری کشیدن و اصلاح موها و فناوری پیشرفته برای اصلاح موهای بلند و کوتاه به‌طور هم‌زمان بهره‌مند است. کیفیت ساخت مطلوب و قابلیت اصلاح صفر و سری‌های شست‌وشو‌شدنی نیز دیگر امکانات ریش تراش فیلیپس را تشکیل می‌دهند.

بهترین ریش تراش بیش از ۱۰ میلیون تومان

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه بالای ۱۰ میلیون تومان ست فیلیپس مدل MG1100 و BT5202/83

ست فیلیپس مدل BT5202/83 و مدل MG1100

ست اصلاح صورت فیلیپس مدل BT5202/83 به‌همراه ماشین خط‌زن فیلیپس مدل MG1100 مجموعه‌‌ای کامل برای اصلاح موهای شما است. ریش تراش BT5202 تیغه‌های تمام‌فلزی و ضدآب با خاصیت خودتیزشوندگی دارد؛ یعنی تیغه‌ها روی هم کشیده می‌شوند که باعث تیز‌شدن و افزایش طول عمر مفید آن‌ها می‌شود. همچنین، دندانه‌های تیغه‌ها به‌شکل گِرد طراحی شده‌اند تا روی پوست خراش نیندازند و از قرمزشدن و التهاب پوست جلوگیری کنند.

گفتنی است که پس از اتمام اصلاح، می‌توان دستگاه را زیر آب گرفت و شست‌وشو داد. شانه‌ اصلاح قابل‌تنظیم، اهرم چرخشی تنظیم طول اصلاح شانه از ۰٫۴ تا ۷ میلی‌متر در ۱۷ اندازه‌ مختلف، باتری قابل‌شارژ تا ۷۰ دقیقه استفاده و استفاده به‌صورت اتصال مستقیم به برق ویژگی‌های دیگر ریش تراش پرچم‌دار فیلیپس هستند. شایان ذکر است که این محصول به‌همراه ماشین خط‌زن فیلیپس عرضه می‌شود.

فیلیپس مدل S9031/12

راهنمای خرید ریش تراش بهترین گزینه بدون در نظر گرفتن قیمت فیلیپس S9031/12

اگر جزو معدود کاربرانی هستید که مشکل مالی برای خرید ریش‌تراش ندارید، و مانند سایر محصولاتی مانند گوشی هوشمند، دنبال خرید پرچم‌دار یا بهترین ریش تراش ممکن در بازار هستید، یکی از پیشنهادهای ما قطعاً فیلیپس مدل S9031/12 خواهد بود.

به‌لطف تیغه‌های دقیق V-Track اصلاح، تمامی تارهای مو و تا ۳۰ درصد اصلاح نزدیک‌تر به پوست دراختیار کاربران قرار داده شده است. تیغه‌ها با چرخش مستقل در هشت جهت، اصلاح سریع‌تر و بهینه‌تر روی پوست، سیستم بالا‌کشیدن و برش مو فیلیپس، قابلیت اصلاح خشک یا خیس، خط‌زن دقیق SmartClick برای اصلاح دقیق سبیل و خط ریش، نمایشگر دیجیتال با قابلیت نمایش میزان شارژ باتری، نظافت تیغه‌ها، شارژ ناکافی، زمان تعویض تیغه‌ها و قفل مسافرتی، طول عمر باتری تا ۵۰ دقیقه و پشتیبانی از شارژ سریع ویژگی‌های دیگر سری ۹۰۰۰ فیلیپس به‌شمار می‌روند.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین مارک ریش تراش کدام است؟

    براون (Braun)، رمینگتون (Remington)، فیلیپس (Philips) و پاناسونیک (Panasonic) را می‌توان بهترین مارک‌ها یا برندهای ریش تراش بازار عنوان کرد.

  • بهترین ریش تراش مناسب برای آقایان کدام مدل است؟

    بهترین ریش‌تراش مناسب آقایان بسته به سلیقه شما، باید امکان صفر زنی یا نگه‌داشتن ته‌ریش را داشته باشد و از خط‌زن نیز بی‌بهره نباشد. در این راهنمای خرید، بارها ریش تراش‌های مناسبی در انواع قیمت معرفی شده است.

  • بهترین ریش تراش صفر زن کدام مدل است؟

    ماشین‌های اصلاح سه‌تیغ از بهترین صفرزن‌ها هستند که ما مدل‌های فیلیپس S1223/41 و فیلیپس PT724/41 را برای خرید پیشنهاد می‌دهیم؛ البته پیشنهاد می‌کنیم حتماً چند‌دقیقه‌ای وقت بگذارید و برای آشنایی با مدل‌های بیشتر، مقاله حاضر را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات