رییس‌جمهور هم عضو شبکه اجتماعی کلوب شد؛ نخستین پیام دکتر روحانی

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سایت ریاست جمهوری کشور در شبکه اجتماعی کلوب و سایت آپارات عضو شد. حسن روحانی رئیس جمهور، نخستین مطلب خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.
تبلیغات

چندی است دولتی‌ها و مسئولین کشور به جهت حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی، نسبت به عضویت در این شبکه‌ها و ارتباط مستقیم با مخاطبین خود از این طریق، اقدام می‌نمایند. دکتر حسن روحانی و به عبارتی، دفتر ایشان نیز از این قافله عقب نمانده و با عضویت در کلوب، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی ایرانی، توجه ویژه‌ی خود را به اهمیت دنیای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نشان داده است. دفتر رئیس‌جمهور در سایت آپارات، بزرگترین سایت اشتراک ویدیو در ایران نیز بصورت رسمی عضو شده است.

وی در اولین مطلبی که در صفحه کلوبی خود منتشر نموده، اشاره به دولت تدبیر و امید کرده و نوشته:

دولت تدبیر و امید راه خود را در همه زمینه‌ها با کمک و حمایت شما مردم ادامه خواهد داد.همزمان با روز جهانی ارتباطات صفحه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی کلوب دات کام و اشتراک ویدئوی آپارات با هدف ارتباط مستقیم با کاربران از سراسر دنیا راه اندازی شد. این صفحه به منظور تعامل میان کاربران با مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور ایجاد شده است.
صفحه کلوب حسن روحانی

پیش از این وزرای بهداشت و ارتباطات و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در شبکه اجتماعی کلوب عضو شده‌ بودند. به نظر می‌رسد ادامه‌ی روند خودباوری و خوداتکایی در استفاده از شبکه‌های مجازی ملی از سوی مسئولین، نوید روزهایی پربارتر را برای بخش خصوصی فعال در این عرصه و کاربران داخلی بدهد.

نظر شما در رابطه با این اقدام رئیس‌جمهور و وزاری وی چیست؟ آیا شبکه‌های اجتماعی داخلی می‌توانند به خوبی نیاز کاربران داخلی را ضمن رعایت حریم‌ها و ارزش‌ها فراهم نمایند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات