در توییت تیم‌کوک، کامپیوتر مجهز به ویندوز در خط تولید مک‌پرو مشاهده شد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
تیم‌کوک امروز صبح یک پست را در توییتر منتشر کرد که از بازدید او از خط تولید کامپیوترهای مک‌پرو تهیه شده بود. در یکی از این تصاویر کامپیوتر مکی قابل مشاهده است که بر روی آن ویندوز نصب شده و در خط تولید مک‌پروها از آن استفاده می‌شود.
تبلیغات

بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف این موضوع را اینچنین بیان کرده‌اند که اپل در خط تولید مک از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند. چرا که برخی از نرم‌افزارهای کنترلی و آزمایش سیستم بر روی این سیستم‌عامل قابل اجرا هستند.

این موضوع اهمیت زیادی ندارد چرا که محصول نهایی با سیستم‌عامل OS X خود اپل روانه بازار می‌شود، اما به هر حال جالب است که خود تیم کوک نیز به این موضوع دقت نکرده است و این تصویر را در توییتر خود منتشر کرده تا موجب شادی طرفداران مایکروسافت گردد. در واقع او قصد داشته به نوعی خط تولید Mac Pro را تبلیغ کند و از طرفی تصاویر خود در زمان بازدید از کارخانه تولید این محصول در آمریکا را پخش کند تا از جنبه‌های خبری آن بهره ببرد. اما حالا پست توییتر او به محل تفریح علاقمندان مایکروسافت بدل شده است.

تیم کوک

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تیم کوک حتی از بخش کال‌سنتر Apple Care نیز بازدید کرده و خود مستقیما به تماس‌ برخی از مشتریان گوش داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات