کارمندان سامسونگ ۲.۹ میلیون دلار از پاداش‌های خود را برای معذرت خواهی بابت کاهش سود بخش موبایل باز گرداندند

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
سود سامسونگ در فصل اخیر کمتر از پیش‌بینی‌ها رقم خورده و مهم‌ترین دلیل آن نیز عدم استقبال کافی از تلفن‌های هوشمند این شرکت گزارش شده است. حال کارمندان این شرکت مسئولیت کاهش درآمد سامسونگ را پذیرفته و در همین راستا پاداش ۲.۹ میلیون دلاری خود را به این کمپانی کره‌ای باز گردانده‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش رویترز، نزدیک به ۲۰۰ مدیرِ بخش موبایلِ سامسونگ، پاداش مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ را به شرکت باز گردانده‌اند تا نشان دهند که در مقابل عملکرد بخش خود مسئولیت‌پذیر هستند. آن‌ها وعده داده‌اند تا بیشتر تلاش کنند تا سامسونگ با سرعت بیشتری به جلو حرکت کند.

جالب است بدانید که چنین اقدامی در کره‌ی جنوبی مخصوصا بین کارمندان شرکت‌های سهامی عام رایج نیست و معمولا کره‌ای‌ها از حق خود نمی‌گذرند. مجموع مبلغی که ۲۰۰ مدیر سامسونگ به کمپانی بازگردانده‌اند به ۳ میلیارد وون معادل ۲.۹۲ میلیون دلار می‌رسد.

سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ به سود ۸.۲۳ میلیارد دلاری دست یافت که کمتر از سود ۸.۷۸ میلیارد دلاری این شرکت در سال گذشته بود. در سه ماهه دوم سال گذشته نیز سامسونگ به سود ۸.۵ میلیارد دلاری دست یافت. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در سه ماهه دوم امسال به سود 8.25 میلیارد دلاری دست یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات