گوگل اپلیکیشن یوتیوب مخصوص کودکان را تا چند روز دیگر منتشر می‌کند

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
بنابر آخرین گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه، گوگل به زودی نسخه مخصوص کودکان اپلیکیشن یوتیوب را منتشر می‌کند. این برنامه نام "YouTube Kids" را دارد و در روز ۲۳ فوریه (چهارم اسفند ماه) بر روی گوگل پلی قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

این اپلیکیشن در درجه اول، پاسخی به درخواست زیاد والدین است و در درجه دوم به دلیل صرف زمان زیاد خانواده‌ها در اوقات سرگرمی با یوتیوب، گوگل تصمیم بر انتشار نسخه‌ی مخصوص کودکان یوتیوب نیز گرفته است.

به گفته شیمریت بن یر، سرپرست گروه توسعه‌دهنده نسخه کودکان یوتیوب، گوگل هر ساله شاهد رشد ۲۰۰ درصدی در تماشای یوتیوب توسط خانواده‌ها در اوقات سرگرمی و تفریح است. این رشد زیاد به معنی چهار برابر شدن بییندگان این برنامه به صورت سالیانه است.

در تصویر زیر که از این اپلیکیشن منتشر شده، کارتون‌های مخصوص کودکان را مشاهده می‌کنید. همچنین یک آیکون رادیو نیز در تصویر قابل مشاهده است که با لمس آن، بچه‌ها می‌توانند موزیک‌ ویدیو‌هایی مورد علاقه خود را تماشا کنند. آیکون شبیه به لامپ مخصوص ویدیو‌های آموزشی است و در نهایت آیکون دوربین دو چشمی به بچه‌ها اجازه می‌دهد برترین ویدیو‌ها را در موضوعات مختلف بررسی و مشاهده کنند.

youtube-kids

اگر بچه‌ها در موضوعات مخصوص بزرگسالان قصد جستجو و تماشای ویدیو داشته باشند، پیامی حاوی عبارت «چیز دیگری را امتحان کن» در صفحه ظاهر می‌شود. همچنین والدین می‌توانند یک تایمر مخصوص برای مقدار زمان مشاهده بچه‌ها از یوتیوب کیدز مشخص کنند. هر زمان که تایمر تمام شد، اپلیکیشن به صورت خودکار بسته می‌شود و بدون وارد کردن رمز (که در دست خود والدین است)، نمی‌توان به اپلیکیشن بازگشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات