سونی معرفی محصولات ضد آب جدید را در کنگره‌ی موبایل بارسلون تایید کرد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از منتشر شدن تصاویر منتسب به محصولات جدید سونی و همچنین انتشار تصاویری از تبلت اکسپریا Z4، این کمپانی ژاپنی معرفی حداقل یک محصول ضد آب از سری اکسپریا را در کنگره‌ی موبایل بارسلون تایید کرد.
تبلیغات

سونی اعلام کرده که احتمالا روز دوم مارس، یازدهم اسفند ماه، در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود، حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. اخیرا تصاویری از محصولاتی منتسب به اکسپریا Z4 تبلت و همچنین گوشی‌هوشمند اکسپریا M4 آکوا منتشر شده که براساس گمانه‌زنی‌ها، سونی این محصولات را که از وجود گواهی IP68 بهره می‌برند، در جریان کنفرانس خود در MWC 2015 معرفی خواهد کرد.

با توجه به اینکه سونی اکسپریا Z3 تبلت را بصورت یک تبلت مینی روانه‌ی بازار کرده، از این‌رو احتمالا اکسپریا Z4 تبلت همچون اکسپریا Z2 تبلت از یک صفحه‌ی نمایش ۱۰.۱ اینچی بهره خواهد برد. براساس شنیده‌ها رزولوشن این صفحه‌ی نمایش 2K است و سونی در آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. سونی یکی از قابلیت‌های این تبلت را عمرباتری طولانی آن می‌خواند. به احتمال زیاد هر دو محصول مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی روانه‌ی بازار خواهند شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

Get ready to make a splash… All will be revealed 02.03.2015. #Xperia #SonyMWC pic.twitter.com/t1wyegG0bq— Sony Xperia (@sonyxperia) February 27, 2015
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات