لوگوی فیسبوک ساده بود، ساده‌تر هم شد

پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی  فیسبوک حالا دیگر به لوگویی شناخته شده در همه دنیا تبدیل شده است. به تازگی این شرکت تصمیم گرفته لوگوی خود را بروز کند. تصمیمی که این شرکت  از آن با عنوان امروزی‌تر کردن لوگوی فیسبوک یاد کرده است.
تبلیغات

با تمام رکوردها و دستاوردهایی که فیسبوک در طول حیات خود بدست آورده است ولی همیشه لوگوی این شبکه اجتماعی بصورت شکل پایه خود باقی مانده است. حالا این شرکت تصمیم گرفته تا دستی به روی لوگوی خود بکشد ولی قرار نیست که شاهد تغییرات گسترده در این لوگو باشیم.

لغت facebook‌ سابق حالا با فونت دیگری نوشته شده و آشکارترین تغییر ایجاد شده هم نوع نوشته شدن حرف «a» است. در لوگوی جدید فضاهای سفید بیشتری را می‌بینیم و حروف هم نازک‌تر از قبل نوشته شده‌اند که این شاید تلاشی برای خواناتر بودن لوگو در رزولوشن‌های پایین‌تر روی دستگاه‌های موبایل باشد.

در تصویر زیر لوگوی قبلی و فعلی و تفاوت‌هایشان مشخص است.

facebook 2015 logo comparison

جاش هیگینز از فیسبوک در این زمینه می‌گوید:

شرکت تصمیم گرفت تا لوگو را برای ایجاد حس دوستانه و نزدیکی بیشتر با کاربران امروزی کند.

طبق گفته هیگینز طرح‌های زیادی مورد آزمایش قرار گرفتند ولی در نهایت طرح ساده و آشنا برای کاربران انتخاب شد و فیسبوک فقط تغییراتی در نحوه تایپ آن داد. این لوگو بزودی در سایت‌های مختلف فیسبوک و البته نرم‌افزار این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد لوگوی جدید فیسبوک چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات