لومیا 940، سرفیس پرو 4، ایکس باکس مینی و بند 2 مهرماه رونمایی می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که مایکروسافت برنامه‌ی گسترده‌ای برای رونمایی از مجموعه‌ای از محصولات جدید خود در ماه اکتبر دارد. ظاهرا ردموندی‌ها قصد دارند از لومیا 940، لومیا 940XL، سرفیس پرو 4، ایکس باکس مینی و بند 2 رونمایی کنند.
تبلیغات

یک بلاگ چینی به‌نام WPDang شایعه کرده که محصولات جدید مایکروسافت در مهرماه سال جاری رونمایی می‌شوند. براساس این گزارش دو گوشی پرچم‌دار Lumia 940 و Lumia 940XL به‌همراه نسل جدید تبلت Surface Pro 4 و دستبند هوشمند این شرکت با نام Band 2 معرفی خواهند شد. همچنین ظاهرا مایکروسافت خود را برای رونمایی از نسخه‌ی کوچک‌تر کنسول بازی خود با نام Xbox One Mini  نیز آماده می‌کند که احتمالا از نظر قدرت و عملکرد شبیه به ایکس ‌باکس وان خواهد بود و تنها از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد.

طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری در باره‌ی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال پخش شد اما هنوز نمی‌دانیم طراحی این‌ گوشی‌ها به چه شکل خواهد بود. حتی با وجود چندین شایعه مختلف هنوز نمی‌دانیم که آیا واقعا اسکنر عنبیه در این گوشی‌ها اضافه شده است یا خیر.

در باره‌ی Surface Pro 4 نیز می‌توان انتظار طراحی نسبتا یکسان با نسل سوم را به‌همراه پردازنده‌های SkyLake اینتل داشت. برخی نیز به افزایش سایز صفحه‌نمایش به ۱۳ اینچ اشاره کرده‌اند.

ظاهرا در باره‌ی ایکس باکس نیز قرار است مایکروسافت درایو اپتیکال بلو-ری را از ایکس‌باکس وان مینی جدا کرده و ابعاد آن را به یک‌سوم ایکس باکس وان فعلی کاهش دهد. اما با حذف درایو اپتیکال چه اتفاقی برای کنسول بازی مایکروسافت رخ خواهد داد هنوز مشخص نیست و شاید یک درایو خارجی برای این کنسول در نظر گرفته شده باشد.

در باره‌ی نسل جدید دستبند هوشمند مایکروسافت نیز گفته شده این دستبند از نظر طراحی بهبود یافته و کمی باریک‌تر و ظریف‌تر شده است.

شما از مایکروسافت انتظار عرضه‌ی چه محصولاتی را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات