ایسوس از زن واچ ۲ در IFA 2015 رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه IFA 2015 از ۱۳ شهریور کار خود را آغاز می کند و شرکت‌های حوزه فناوری آماده می‌شوند تا جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند. از جمله این شرکت‌ها، ایسوس است که انتظار می‌رود امسال در جریان رویداد IFA 2015 از نسل بعدی ساعت هوشمند خود یعنی زن وا چ۲ رو نمایی کند.
تبلیغات

سال گذشته ایسوس در جریان رویداد IFA بود که ساعت هوشمند اندروید ور خود یعنی  زن واچ را برای اولین بار به معرض دید عموم گذاشت. حالا به نظر می رسد این شرکت قصد دارد تا از نسل دوم ساعت‌ هوشمند خود یعنی زن‌واچ ۲ در جریان رویداد IFA 2015  رونمایی کند.

Screenshot 37 e1440443713330

ایسوس به تازگی تیزری را در پیج فسبوک خود منتشر کرده که برخی محصولاتی که قرار است توسط این شرکت در آیفا ۲۰۱۵ معرفی شود، نشان داده است. به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد تا ۲ یا ۳ محصول جدید را در این رویداد معرفی کند. انتظار می رود این شرکت زن‌فون جدید یا پدفون جدید خود را در کنار یک زن‌پد جدید همچنین ساعت هوشمند زن واچ ۲ در IFA 2015 معرفی کند.

تقریبا از معرفی ساعت هوشمند جدید این شرکت مطمئن هستیم چرا که هم در تیزر هفته گذشته و هم در تیزر فعلی  نشانه‌هایی از معرفی این ساعت وجود دارد. به نظر می‌رسد ایسوس تصمیم گرفته تا در ساعت هوشمند جدید خود گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد از این رو هم بند چرمی و هم فلزی در لیست انتخاب کاربر وجود خواهد داشت.

Screenshot 38 e1440443725891

البته در شرایطی که هنوز هم در مورد معرفی یک گوشی هوشمند جدید توسط ایسوس گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد و برخی معتقدند ایسوس قصد معرفی گوشی هوشمند در IFA 2015  را ندارد ولی تصاویری از یک پشت یک ابزار هوشمند با دوربین و فلاش دوگانه در تیزر جدید ایسوس وجود دارد که احتمالا متعلق به پدفون زوم این شرکت است.

نمایشگاه IFA 2015  از هفته اول سپتامبر در برلین برگزار می‌شود. به نظر شما ایسوس می تواند در IFA 2015  پر فروغ ظاهر شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات