نظرسنجی: پس از اجرایی شدن ترابردپذیری، مایل به مهاجرت به کدام اپراتور هستید؟

یک‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
یکم شهریور ماه، تفاهم‌نامه ترابردپذیری شماره موبایل به امضا رسید و انتظار داریم فاز اولیه‌ی آن در بهمن ماه سال جاری اجرایی شود. حال که این فرصت فراهم شده تا بدون تغییر در شماره‌ی موبایل و بدون هزینه، از یک اپراتور به اپراتور دیگر مهاجرت کنید، مایل به انجام این کار هستید؟
تبلیغات

با اجرای طرح ترابردپذیری از اواخر امسال، مشترکان این آزادی عمل را خواهند داشت تا بتوانند بر اساس نیاز خود، اپراتوری که فکر می‌کنند برای آنها مناسب‌تر است را انتخاب کنند و برای این کار نیازی به تغییر شماره تماس خود نخواهند داشت. تغییر اپراتور رایگان خواهد بود و کاربر می‌توانددو بار در سال اپراتور خود را تغییر دهد.

 این بدین معنی است که مثلا کاربر می‌تواند با همان شماره‌ی فعلی خود از اپراتور فعلی بطور کامل به یک اپرتور دیگر مهاجرت کند و از مزایای اپراتور جدید استفاده کند؛ بدون اینکه هیچ هزینه‌ی اضافی پرداخت کند. اجرایی شدن این طرح باعث می‌شود تا رقابت بیشتری بین اپراتورها شکل بگیرد و رقابت بیشتر نیز باعث بهبود کیفیت سرویس‌دهی اپراتورها به مشترکین خود است. وقتی طرح ترابردپذیری اجرایی شود، اگر اپراتوری سرویس دهی بهتری داشته باشد احتمالا مشترکین دیگر اپراتورها نسبت به مهاجرت به آن اپراتور اقدام خواهند کرد.

اگر طرح ترابردپذیری اجرایی شود با توجه به اینکه هیچ هزینه‌ای نیز برای مشترک به همراه ندارد، آیا شما مایل به مهاجرت به اپراتور دیگری هستید؟ در این صورت کدام اپراتور را انتخاب خواهید کرد.

قصد مهاجرت به کدام اپراتور را دارید؟

دلایل انتخاب خود را در بخش نظرات با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات