تلفن‌های دوقلوی ایسر Liquid Z330/M330 معرفی شدند؛ یکی مجهز به ویندوز ۱۰ و دیگری به اندروید

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه IFA 2015 اقدام به معرفی ۶ تلفن هوشمند کرده است که دو عدد از این دستگاه‌ها به جز پلتفرم مورد استفاده، تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند. برای اطلاع از جزئیات این مصحولات با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های ایسر Liquid Z330  و Liquid M330 دوقلو هستند و فقط در سیستم‌عامل خود تفاوت دارند. یکی از این دستگاه‌ها به اندروید ۵.۱ مجهز شده و دیگری به ویندوز ۱۰.

Acer Liquid Z330

هر دو تلفن از سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برند. پردازنده‌ی سطح پایین اسنپدراگون ۲۱۰ به همراه ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل ، از مشخصات سخت‌افزاری این دو دستگاه است.

Acer Liquid M330

هر دو تلفن دارای ابعاد ۱۳۶ در ۶۶.۶ در ۹.۶ میلی‌متر خواهند بود که با این ابعاد استفاده آن‌ها با یک دست امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین ایسر برای سهولت بیشتر این امر، پشت گوشی‌ها را به صورت قوسی شکل طراحی کرده است تا احتمال افتادن گوشی از دست به کمترین میزان برسد.

یکی از معایب این دو تلفن‌ مقرون به صرفه، تجهیز آن‌ها به حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایت است.

در زمینه‌ی عکاسی نیز ایسر این دو دستگاه را به دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر در جلو برای عکاسی خودگرفت (سلفی)، مجهز کرده است.

ایسر در زمینه‌ی ارتباطات، چیزی برای این دوقلو‌ها کم نگذاشته و هر دو از نسل 4G پشتیبانی می‌کنند. Wifi 802.11/b/g/n و بلوتوث نسل ۴ نیز تعبیه شده‌اند.

بازار اصلی این موبایل‌ها اروپا و خاورمیانه خواهد بود و با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه خواهند شد. تاریخ عرضه‌ی Z330 اکتبر و M330 دسامبر سال جاری اعلام شده‌اند.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات