Intelligent Video: تکنولوژی اینترنت اشیای سامسونگ برای کنترل لوازم خانگی

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
همان طوری که انتظار می‌رفت سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 محصولات و تکنولوژی اینترنت اشیای خود را معرفی کرد. این کمپانی در این راستا پلتفرم و ماژول‌هایی اختصاصی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که به طور جدی در زمینه‌ی اینترنت اشیاء فعالیت می‌کند. این کمپانی تاکنون از سرویس‌ها و پلتفرم‌های خود در همین رابطه رونمایی کرده که نشان می‌دهد سامسونگ بیش از هر شرکت دیگری فعالیت‌های بزرگ و مهمی را در پیش دارد. سامسونگ حالا امیدوار است تا با پلتفرم Artik خود، رسیدن به عصر اینترنت اشیاء را سرعت بخشد. Artik در اصل یک پلتفرم ارائه شده از سوی سامسونگ است که می تواند به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا راه و روش های جدید و سریع تری را برای رسیدن به عصر اینترنت اشیاء امتحان کنند.

سامسونگ در مراسم امروز خود از تکنولوژی Intelligent Video خود رونمایی کرد که بر اساس گفته‌های سامسونگ می‌توان به واسطه‌ی آن از طریق اینترنت و به صورت لایو به هاب اصلی اینترنت اشیاء متصل شده و همه‌ی لوازم را کنترل کرد. سامسونگ برای برآورده ساختن اهداف خود در زمینه‌ی اینترنت اشیاء با کمپانی‌های بزرگی همچون بی‌ام‌دابلیو و دی‌لینک نیز همکاری داشته است. سامسونگ مدت‌ها است تلاش می‌کند تا در زمینه تکنولوژی اینترنت اشیاء، تبدیل به یک رهبر ‌در میان سایر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی شود؛ سال گذشته این کمپانی، شرکت SmartThings را با مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار تصاحب کرد. مدیرعامل شرکت سامسونگ اعلام کرد که تمامی محصولات سامسونگ تا ۵ سال آینده اینترنت اشیاء را به همراه خواهند داشت. برنامه‌ی سامسونگ، تمامی محصولات خود از جمله لباسشویی، واحد تهویه‌ی مطبوع و حتی اجاق گازها و مایکروویوها را شامل می‌شود.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات