دیسپلی داک گوشی لومیای شما را به یک رایانه شخصی تبدیل می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در جریان رویداد امروز خود دقایقی پیش دیسپلی داک را معرفی کرد. به کمک این داک می‌توان گوشی لومیا را به نمایشگرهای بزرگتر متصل کرد؛ همچنین دیسپلی داک تجربه‌ی جدیدی از رابط کاربری را در اختیار کاربران می‌گذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت داک ابزاری است که به کمک آن می‌توانید گوشی لومیای خود را به آن وصل کنید و روی نمایشگر بزرگتر تجربه‌ای مشابه ویندوز ۱۰ داشته باشید.

به این ترتیب رابط کاربر کاملا شبیه ویندوز دسکتاپ خواهد شد و حتی تسک سوییچر ویندوز دسکتاپ در اینجا هم دیده می شود. به کمک مایکروسافت داک، حالا گوشی‌های لومیا از هر زمان دیگری بیشتر به رایانه‌های شخصی نزدیک شده‌اند. 

حالا می‌توانیم هر ابزار مبتنی بر USB را از طریق این داک به تلفن متصل کنیم: کیبورد، ماوس و ... .یک پورت HDMI‌ با ابعاد کامل هم روی این داک تعبیه شده است به این ترتیب می‌توان هر ویدیویی را از طریق آن با کیفیت بالا روی نمایشگرهای بزرگتر پخش کرد.

بر روی این داک پورت USB نوع C، درگاه HDMI و DisplayPort وجود دارد که شما را قادر می‌سازد تا از کیبورد، ماوس و نمایشگر بزرگتر برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از قابلیت‌های نرم‌افزارهای یونیورسال موجود در ویندوز ۱۰ بهره بگیرید. 

مایکروسافت در مورد قیمت این داک هنوز صحبتی نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات