پوشش رایتل به ۴۰۰ شهر رسید

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
در راستای توسعه‌ی شبکه‌ی اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در کشور، رایتل موفق شد با نصب سه هزارمین سایت مخابراتی، پوشش شبکه خود را به۴۰۰ شهر کشور افزایش دهد.
تبلیغات

در راستای توسعه‌ی شبکه‌ و تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط کشور، رایتل موفق شد ۴۰۰ شهر کشور را تحت پوشش خود قرار دهد.

براساس این خبر، پوشش این ۴۰۰ شهر با نصب ۳ هزارمین سایت این اپراتور ممکن شده است و این موضوع به معنای این است که هم‌میهنان و مشترکین رایتل می‌توانند در تمام این نقاط از خدمات نسل سوم و بالاتر شبکه‌ی تلفن همراه با کیفیت حداکثری بهره‌مند شوند.

گفتنی است، بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رایتل موظف بود در سال پنجم فعالیت خود ۲۲۲ شهر را تحت پوشش قرار دهد که هم‌اکنون و قبل از موعد مقرر، ۴۰۰ شهر کشور تحت پوشش این اپراتور هستند.

همچنین طبق اعلام سازمان مذکور، از نظر تعهدات جمعیتی نیز در سال پنجم این اپراتور باید ۵۲.۵ درصد پوشش جمعیتی را دارا باشد که هم اکنون این میزان به ۶۵ درصد رسیده است.

کاربران می توانند جهت اطلاعات بیش‌تر درخصوص خدمات نسل سوم تلفن همراه، نواحی تحت پوشش، نحوه‌ی ثبت‌نام، نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ها، بسته‌های اینترنت 3G، مدیریت حساب، تنظیمات، نحوه‌ی تهیه‌ی مودم، طرح‌های رایتل، فهرست فروشندگان مجاز و دیگر موارد مورد نیاز به وب‌سایت رسمی رایتل مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات