سامسونگ از مشتریان چینی بابت اشکال ایجاد شده در تلفنهایش معذرت خواهی کرد
سامسونگ بیانیه معذرت خواهی خود از مشتریان چینی را امروز رسما منتشر کرد. این بیانیه درست پس از اینکه مشکلات مربوط به حافظه تلفنهای هوشمند فروخته شده سامسونگ از سری S و Note در تلویزیون China Central مورد انتقاد قرار گرفت، منتشر گردید.
برخی از کاربران تلفنهای سری گلکسی سامسونگ در چین گزارشهای دادهاند که تلفن آنها مرتبا کرش میکند و از کار میافتد. این مشکل با تعویض تراشه حافظه که 100 دلار هزینه دارد، رفع میشود.
در بیانیه سامسونگ که در بخش چین وب سایت این شرکت منتشر شده، از این مورد با عنوان «مشکل مدیریتی» یاد شده و وعده داده تمام ابزارهایی که با مشکل روبرو شدهاند را به صورت مجانی تعمیر یا تعویض خواهد کرد.
سامسونگ اولین شرکتی نیست که به دلیل بروز مشکل در محصول خود از کاربران معذرت خواهی میکند. چندی پیش مدیرعامل اپل، تیم کوک نیز از مشتریان چینی خود به دلیل مشکلات به وجود آمده در آیفون عذرخواهی کرد و وعده تعویض محصول معیوب را به آنها داد.
بازار چین یکی از بزرگترین و با ارزشترین بازارهای دنیا است و از این رو برای تولیدکنندگان موبایل از ارزش و اهمیت ویژهای برخوردار است.
نظرات