لنوو: با معرفی مجدد موتورلا به بازارهای مختلف آن را به سودآوری باز میگردانیم
طی جلسه مربوط به ارایه گزارشات مالی، مدیرعامل لنوو مدعی شد که این شرکت میتواند کسب و کار موتورولا را طی چند فصل زیر و رو نماید. با فرض این مساله که مراحل نهایی انتقال مالکیت توسط دستگاههای مسئول ایالات متحده و چین با موفقیت طی شود، به زودی موتورولا به مالکیت لنوو در خواهد آمد و این شرکت میتواند اقدامات تحولی مد نظر خود را اعمال کند.
مدیرعامل لنوو گفته است که به محض اتمام مراحل انتقال مالکیت، این شرکت برند موتورولا را مجددا به بازارهای نوظهور معرفی خواهد کرد و با ارائه محصولات این بخش، به منظور رونق فروش دستگاههای آن تلاش خواهد نمود.
لنوو به تنهایی در سهماههی چهارم سال گذشته، حدود 14 میلیون گوشی هوشمند با برند خود در چین فروخته است که 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد داشته است. مدیرعامل لنوو میگوید که در استراتژی جدید این شرکت، بر روی هر دو نوع دستگاههای سطح بالا و میان رده تمرکز خواهد شد و هر دو گوشی Moto X و Moto G در این میان نقش خواهند داشت. در هر حال همچنان مشخص نیست که لنوو به چه صورت تعادل مورد نیاز میان برند اختصاصی خود و برند موتورولا را خصوصا در بازاری نظیر چین که هماکنون نیز تلفنهای لنوو حظور قدرتمندی در آن دارد برقرار خواهد نمود.