عملکرد دوربین گلکسی S23 اولترا بهتر از نمونه‌ عکس‌های فاش‌شده خواهد بود

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی رندر گلکسی اس ۲۳ اولترا به رنگ سفید
ممکن است سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا به‌روزرسانی منتشر کند که توانایی دوربین فوق ‌العاده‌ی آن را افزایش دهد.
تبلیغات

چند هفته گذشته پر بود از اطلاعات و شایعات گوناگون از خانواده گلکسی اس ۲۳؛ بعضی از آن‌ها نیز به دوربین بی‌نظیر نسخه‌ی اولترای سری پرچم‌دار جدید سامسونگ اشاره داشتند. حتی عکس‌های نمونه لو رفته، توانایی دوربین را در زمینه‌های مختلف، از جمله پردازش زوم، عکاسی در نور کم و جزئیات کلی نشان داده‌اند. سیستم دوربین Galaxy S23 Ultra بسیار خوب به نظر می‌رسد، اما احتمال دارد پس از فروش گوشی بهتر نیز شود.

به گزارش سام‌موبایل، افشاگر معروف Ice Universe اطلاعات جدیدی درباره‌ی دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا فاش کرده است. براساس اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد سامسونگ تا زمانی که گلکسی اس ۲۳ اولترا به فروش برسد، به‌روزسانی ISP (پردازنده سیگنال تصویر) برای آن منتشر خواهد کرد. از نظر تئوری، این آپدیت عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد؛ البته هنوز مشخص نیست این اتفاق دقیقاً در کدام قسمت‌ها رخ می‌دهد.

اطلاعات فاش‌شده می‌تواند به این معنی باشد که نمونه عکس‌هایی که تاکنون به بیرون درز کرده‌اند، کیفیت محصول نهایی را به نمایش نمی‌گذارند. و اینکه سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا ممکن است بتواند پس از دریافت این به‌روزرسانی مرموز ISP و عرضه به بازار، عملکرد بهتری داشته باشد.

از نظر سخت‌افزار خام، سامسونگ اکثر سنسورهای دوربین گلکسی اس 23 اولترا را ارتقا داده است. این گوشی پرچم‌دار به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 با دیافراگم F1.7، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر ( OIS) و فناوری فوکوس خودکار Super QPD مجهز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود ۳۳ درصد الکترون بیشتر در هر پیکسل دارد که به معنای جذب نور بیشتر است. این موضوع ظاهرا باید به نویز کم‌تر، تصاویر روشن‌تر و رنگ‌های دقیق‌تر در شرایط کم‌نور منجر شود.

نظر شما همراهان زومیت درباره خانواده گلکسی اس ۲۳ اولترا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات