زوم‌اپ: بازی جذاب و فوق‌العاده‌ی Into the Circle

یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رکوردی مانند Flappy Bird یا 2048 هستید، Into the Circle یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود که با ارائه‌ی سبکی جدید و جالب در زمینه‌ی بازی‌های امتیازی، یک عنوان دوست‌داشتنی و قابل تحسین را به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در بازی Into the Circle خبری از دشمن ها، موانع مختلف و یا محدودیت‌های زمانی نیست و تنها موضوعی که می‌تواند در این بازی باعث شکست شما بشود، خود شما خواهید بود؛ چرا که انجام این بازی تنها بر پایه‌ی حدس، شانس و تجربه است. داستان بازی از این قرار است که شما صاحب یک توپ کوچک هستید که در مرکز دایره ای بزرگتر از خودش قرار گرفته است. مسیر بازی به سمت بالا جریان خواهد داشت و در فواصل مختلف دایره‌های بیشتری قرار دارند که هرکدام به منزله‌ی یک امتیاز خواهند بود. شما در این بازی وظیفه دارید تا این توپ ساکن را، با جهت دهی درست، و مهم تر از همه با میزان قدرت مشخص و دقیق به سمت دایره‌ی بعدی پرتاب کنید. اگر این توپ پرتابی شما از دایره‌ی بعدی خارج شود شما بازی را خواهید باخت و درواقع باید همه چیز را به نحوی تنظیم کنید که توپ پرتابی، در داخل دایره‌ی بعدی متوقف شود. هر چه محل توقف این توپ بازی مرکز دایره نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و تا زمانی که موفق به توقف توپ در داخل دایره‌های پیش رو نشوید، بازی ادامه خواهد داشت.

Into The Circle2

نحوه‌ی انجام بازی بسیار ساده است و هر کاربری می‌تواند به سرعت روش انجام آن را بیاموزد؛ اما نکته‌ای که در این میان مهم خواهد بود، چالش برانگیز بودن مراحل است؛ به طوری که در بسیاری مواقع، در عین سادگی، موفق به انجام آن نخواهید شد. اگر از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها باشید، تنها یک بار تجربه‌ی آن کافیست تا به طور شگفت‌انگیزی وابسته‌ی آن شوید و ساعت‌ها و روزها وقت خود را صرف آن کنید که البته پیشنهاد می‌کنیم اولیت خود را به جای ثبت رکورد‌های بالا، لذت بردن از بازی و اوقات فراغت خود قرار دهید. برای دانلود این بازی که به طور رایگان برای اندروید و آی او اس منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات