آفیس مایکروسافت به زودی برای تبلت‌های اندرویدی نیز ارائه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی مایکروسافت قصد دارد به زودی یک نسخه مبتنی بر صفحات لمسی از نرم‌افزار پرطرفدار خود، آفیس را برای تبلت‌های اندرویدی ارائه نماید. نسخه نهایی این اپلیکیشن احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

پس از آن که بسته نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت برای آیپد با استقبال کاربران روبرو شد، حال این کمپانی در پی ارائه یک نسخه اختصاصی از بسته نرم‌افزار اداری خود برای تبلت‌های اندرویدی است و از کاربران دعوت نموده تا در برنامه‌ی پیش از عرضه آن با ردموندی‌ها همکاری کنند.

برنامه‌ی خصوصی-آزمایشی این نرم‌افزار در پی مورد آزمایش قرار دادن اپلیکیشن‌های Word ،Excel و PowerPoint برای تبلت‌های اندرویدی است تا بتواند با گرفتن بازخورد از کاربران نهایتا تا پایان سال جاری نسخه نهایی را ارائه نماید. این نسخه آفیس برای صفحات لمسی بهینه شده و به نظر می‌رسد نسخه اندرویدی این اپلیکیشن حتی پیش از آماده شدن نسخه لمسی برای تبلت‌های ویندوزی روانه پلی استور گوگل گردد.

هم‌اکنون نیز یک بسته آفیس برای تلفن‌های اندرویدی در دسترس کاربران است ولی این اپلیکیشن برای تبلت‌ها بهینه نشده است. مایکروسافت آفیس لمسی را برای آیپد اپل ارائه کرد که یک موفقیت برای این کمپانی به حساب می‌آمد و حالا با توجه به سهم بالای تبلت‌های اندرویدی از بازار تبلت‌ها به نظر تلاش تیم آفیس مایکروسافت برای آماده کردن هر چه سریعتر نسخه لمسی آفیس برای تبلت‌های اندرویدی امری منطقی به نظر می‌رسد. تیم آفیس در مایکروسافت مشتاقانه در پی آن است تا یک نسخه آزمایشی را برای افراد داوطلب ارائه کرده و از آنها بازخوردها را دریافت کند تا بتواند به رفع ایرادات احتمالی پیش از ارائه نسخه نهایی بپردازد.

همچون آفیس برای آیپد، رابط کاربری این بسته نرم‌افزاری برای استفاده در صفحات لمسی بهینه خواهد شد، برخی ویژگی‌ها به صورت رایگان در دسترس خواهند بود و برای داشتن ویژگی‌های بیشتر امکان خرید در داخل نرم‌افزار وجود خواهد داشت.اگر این نرم‌افزار توجه شما را نیز جلب کرده و می‌خواهید از نسخه آزمایشی این اپلیکیشن بهره ببرید می‌توانید به روی سایت SharePoint مایکروسافت رفته و نسخه آزمایشی آفیس برای تبلتهای اندرویدی را دانلود نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات