اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز 10 با ظاهر یکپارچه و پشتیبانی از همگام‌سازی بروز شدند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت همراه با نمایش آخرین تغییرات اعمال شده در ویندوز 10، به معرفی نسخه‌ی جدید نرم‌افزارهای مختلف این سیستم‌عامل نیز پرداخت که همگی با تغییرات ریز و درشت فراوانی همراه بوده‌اند. در این مطلب به معرفی ویژگی‌ها و تغییرات جدید این برنامه‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

مدت‌ها است که مایکروسافت در مورد اپلیکیشن‌های Universal و آرزوی یک‌بار نوشتن برنامه و اجرای آن بر روی دستگاه‌های مختلف صحبت می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد با آمدن ویندوز 10، این رویا رنگ واقعیت خواهد گرفت. این خصوصیت در برنامه‌های مختلف توسعه‌داده شده توسط خود مایکروسافت اعمال شده و نتایج آن را در قالبی می‌بینیم که یک اپلیکیشن، بر روی دستگاه‌های مختلف با رابط کاربری متفاوت و متناسبی نمایش داده می‌شود.

 نرم‌افزار تقویم ویندوز 10 با بروزرسانی‌هایی که دریافت کرده اکنون ظاهر بسیار متفاوتی به خود گرفته که در هماهنگی کامل با فلسفه طراحی مدرن مایکروسافت است. این برنامه اکنون در میان ابزارها و دستگاه‌های مختلف دارای یکپارچگی بوده و بر اساس اندازه‌ی صفحه‌نمایش، بهترین رابط کاربری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همگام‌سازی بین ابزارهای مختلف به بهترین شکل میسر شده و به لطف سرویس وان درایو مایکروسافت، تصاویر و اسناد به سادگی در دستگاه‌های مختلف در اختیارتان خواهد بود.

اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 اکنون ظاهر بهتری دارد و قادر است عکس‌ها را بر اساس شرایط و حالت‌های مختلف دسته‌بندی نموده و در قالب آلبوم ارائه دهد. همچنین تصاویر بصورت خودکار بهینه خواهند شد و برای نمونه، قرمزی چشم بدون نیاز به دخالت کاربر برطرف خواهد شد.

microsoft-windows-10-live-verge- 0748

وجه اشتراک نسخه جدید اپلیکیشن‌های ویندوز، پشتیبانی از همگام‌سازی در دستگاه‌های مختلف است که برنامه‌ی People نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

microsoft-windows-10-live-verge- 0767

نرم‌افزار پخش‌کننده‌ی موسیقی در ویندوز 10 با تحول بسیاری همراه بوده و ضمن ارائه‌ی ظاهر جذاب‌تر و بهینه‌تر، قادر است موزیک‌های موجود در دستگاه‌های شما را به لطف سرویس وان‌درایو همگام‌سازی کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات