زوم‌اپ: خنک کردن گوشی های اندرویدی با اپلیکیشن Coolify

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
Coolify اپلیکیشنی برای گوشی‌های روت شده‌ی اندروید است که تنها با چند کلیک قادر به خنک کردن دستگاه شما خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا یکی از رایج ترین مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند، داغ شدن گوشی به ویژه در هنگام انجام بازی‌های سنگین است. با وجود آنکه در بیشتر اوقات این داغ شدن دستگاه به حدی نیست که کاربران را کلافه کند، با این حال تعداد زیادی از کاربران هستند که حتی تا همین میزان گرما را هم در گوشی خود دوست ندارند و با داغ شدن دستگاه، تصور بروز مشکلی در گوشی خود به سراغ آن‌ها می آید. طبیعتا داغ شدن شدید دستگاه نشانه‌ی وجود یا بروز یک مشکل است؛ اما در اکثر مواقع این داغی تا حدی نیست که نشان‌دهنده‌ی مشکلی سخت‌افزاری باشد و تنها به دلیل استفاده‌ی بالا از پردازنده‌ی گوشی چنین حرارتی تولید می شود. در این مواقع اگر برای مثال از بازی در حال انجام خارج شده و گوشی را چند دقیقه ای به حال خود بگذارید، این افزایش دما از بین خواهد رفت. با این حال توسعه دهندگان برای سرعت بخشی به چنین اموری برنامه‌های مختلفی را ارائه داده اند که Coolify یکی از بهترین آن‌ها است.

col2

این برنامه که برای اجرا نیاز به روت بودن گوشی، و همچنین ماژول Xposed دارد، به طور هوشمند اقدام به شناسایی فعالیت‌های بی دلیل در پس زمینه‌ی گوشی می پردازد و گاها با تغییر در میزان سرعت پردازش CPU مانع از فعالیت‌های شدید و در نتیجه گرم شدن گوشی می شود. به گفته‌ی سازندگان Coolify، این برنامه به نوعی طراحی و ساخته شده است که مصرفی نزدیک به 0 از باتری و رم گوشی داشته باشد و به نوعی این اطمینان را به کاربران داده اند که با نصب و فعالسازی این اپلیکیشن، تائیری در سرعت کارکرد دستگاه خود مشاهده نخواهید کرد. شما با نصب و اولین ورود به Coolify، می توانید دمای فعلی دستگاه خود را مشاهده کرده و تنها با یک کلیک، اقدام به بهینه سازی و خنک کردن گوشی خود کنید. همچنین این اپلیکیشن از رابط کاربری بسیار زیبایی نیز برخوردار است که با ارائه‌ی خدمات خود به شکلی ساده و گویا، حتی برای کاربران تازه کار نیز قابل استفاده است. برای دریافت این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات