زوم‌اپ: پخش موسیقی و دسترسی به آرشیو آنلاین خواننده ها با اپلیکیشن Deezer Music

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
Deezer Music اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای پخش موسیقی در گوشی موبایل است که علاوه بر پخش آفلاین موسیقی، امکان پخش آنلاین، مانند SoundCloud را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

پلیر‌های موسیقی بسیاری برای گوشی‌های اندروید ساخته شده اند، اما تنها تعداد انگشت شماری از آن‌ها دارای رابط کاربری زیبا و چشم نوازی هستند. Deezer Music نیز یکی از اپلیکیشن‌های تازه وارد به دنیای موبایل است که با وجود گذشت زمان کمی از انتشار آن، به دلیل رابط کاربری فوق‌العاده زیبای خود و همچنین امکان دسترسی به آرشیو آنلاین موسیقی ها، به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این روزها که متاسفانه سرورهای SoundCloud برای کاربران ایرانی قابل دسترسی نیست و نیاز به اپلیکیشن‌های گذر از تحریم دارد، Deezer Music می‌تواند جایگزین خوبی برای دسترسی به آهنگ‌های خوانندگان مختلف به صورت آنلاین باشد.

Deezer12

امکان اضافه کردن متن ترانه نیز از دیگر ویژگی‌های Deezer Music است که توسط آن می‌توانید متن ترانه‌ها را به فایل‌های موسیقی اضافه کنید تا از آن لحظه به بعد، هنگام گوش دادن به یک موسیقی، متن آن را نیز به طور همزمان مشاهده کنید. گوش دادن رایگان به موسیقی ها، امکان جستجو بین آهنگ‌ها و خواننده‌های مختلف و محیط بسیار زیبا از دیگر ویژگی‌های Deezer Music به حساب می‌آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات