زوم‌اپ: ساخت انیمیشن در گوشی های اندروید با اپلیکیشن FlipaClip

سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
FlipaClip اپلیکیشنی بسیار جالب برای ساخت انیمیشن در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن و با صرف کمی وقت و حوصله، می‌توانید آثار بسیار جذابی را به وجود بیاورید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که گفته شد FlipaClip اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که با ارائه‌ی ابزارک‌های آماده و گویا، امکان ساخت انیمیشن‌های متفاوت را به کاربران خواهد داد و نکته‌ی جالبی که در آن وجود دارد نیز عدم نیاز به هیچگونه دانش یا پیش زمینه در رابطه با مبجث انیمیشن سازی است به‌طوری‌که تنها کمی وقت و حوصله کافی است تا بتوانید انیمیشن‌های جالبی را به وجود بیاورید. اساس کار FlipaClip همانند دفترچه‌های متحرکی است که اکثرمان در کودکی بارها با آن‌ها مواجه شده بودیم. دفترچه‌هایی که در هر برگ، یک سکانس از نمایش کشیده شده بود و با ورق زدن سریع صفحات، گویا در حال تماشای یک داستان متحرک بودیم. FlipaClip نیز چنین موضوعی را به‌صورت یک اپلیکیشن ساده دراختیار شما قرار خواهد داد با این تفاوت که این بار، نیازی ورق خوردن یک دفترچه ندارید و در نهایت می‌توانید مانند یک کلیپ ویدئویی، انیمیشن ساخته شده را تماشا کنید.

مقاله مرتبط:

FlipaClip 12

در نگاه اول شاید تصور کنید که نهایت کاری که با این اپلیکیشن می‌توان انجام داد ساخت ویدئوهایی چند ثانیه ای و تک رنگ از نقاشی‌های ساده و غیر جذاب است. اما اگر واقعا یک انیمیشن ساز حقیقی در اعماق وجود شما باشد، همین اپلیکیشن ساده نیز کافی است تا به کمک آن بتوانید آثار زیبایی را تولید کنید.

قابلیت استفاده از ابزارها و رنگ‌های مختلف، امکان تنظیم فریم‌ها با سرعت دلخواه و به تعداد نامحدود، امکان استفاده از عکس‌های آماده به‌عنوان پس‌زمینه مناسب برای ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای‌تر) و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می آیند. در زیر می‌توانید یک نمونه‌ی ساده از آثار تولید شده توسط FlipaClip را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو

برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات