زوم‌اپ: ویرایش حرفه ای تصاویر با اپلیکیشن InstaShape

پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
InstaShape اپلیکیشنی جانبی برای اینستاگرام به حساب می آید که وظیفه‌ی قرار دادن عکس‌های شما در کادرها و قالب‌های متنوع و جذاب را بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر عکس است که هرچه عکس‌های زیباتر و متفاوت تری را در اکانت خود آپلود کنید، بازدیدکنندگان بیشتری جذب پیج شما خواهند شد و در نتیجه تعداد فالورهایتان به سرعت افزایش می یابد. این موضوع شاید برای افراد عادی چندان جذاب نباشد، اما مسلما هنرمندان و به خصوص عکاسان علاقه‌ی زیادی برای دیده شدن کارهایشان دارند و InstaShape به این افراد کمک خواهد کرد تا با ویرایش عکس‌ها به بهترین شکل ممکن، تصاویر خود را بیش از پیش جذاب کنند. البته برخلاف آنچه از نام برنامه پیداست، از تصاویر خروجی می توانید در هر اپلیکیشن دلخواه دیگری نیز استفاده کنید.

InstaShape2

اما همه چیز در InstaShape به قاب‌های هندسی خلاصه نمی شود و بیش از ۳۰ افکت تصویری مختلف نیز در برنامه گنجانده شده است که تاثیر به سزایی در جذاب‌تر شدن عکس‌های شما خواهند داشت. اگر از تعداد کم افکت‌ها نا امید شده‌اید باید بگوییم که در ازای تعداد کم افکت ها، خوشبختانه همگی از بین بهترین و محبوب ترین فیلترهای موجود انتخاب شده‌اند. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات