مایکروسافت آفیس 2016 منتشر شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت، آفیس ۲۰۱۶ را برای ویندوز و مک ارائه کرده است و شما می‌توانید نسخه جدید این مجموعه نرم‌افزاری کاربردی را دریافت کنید. سرویس آفیس ۳۶۵ نیز بروزرسانی شده و با نرم‌افزارهای کلاینت کاملا یکپارچه شده است.
تبلیغات

بالاخره آفیس جدید مایکروسافت منتشر شد و کاربران ویندوز در همه جای دنیا می‌توانند به این مجموعه نرم‌افزاری غنی دسترسی داشته باشند. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های آفیس ۲۰۱۶ می‌توان به امکان همکاری تیمی بر روی اسناد و پروژه‌ها، یکپارچگی بسیار عمیق با ویندوز ۱۰ و امکانات امنیتی آن اشاره کرد. در کنار نسخه جدید ویندوزی و سرویس آفیس ۳۶۵ با قابلیت‌های جدید، آفیس ۲۰۱۶ برای مک هم به صورت «یک بار خرید برای همیشه» ارائه شده است.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جدید آفیس ۲۰۱۶ امکان ویرایش اسناد با ویژگی کانتینیوم است که با آن می‌توانید سندی که ویرایش می‌کرده‌اید را نیمه کاره رها کرده و از طریق ابزار دیگری به کار خود ادامه دهید. هم‌چنین همکاری تیمی برای مدیریت و ویرایش اسناد از جمله امکاناتی است که تکمیل شده و از این نظر آفیس ۲۰۱۶ می‌تواند به رقیبی جدی برای گوگل درایو و اپلیکیشن‌های ابری‌اش تبدیل شود.

به زودی قابلیت‌ها و تغییرات نسخه جدید آفیس را در مقاله‌ای جامع تشریح خواهیم کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی مایکروسافت برای معرفی برخی قابلیت‌های آفیس ۲۰۱۶ را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

اگر شما نسخه جدید آفیس را نصب کرده‌اید تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات