زوم‌اپ: ساخت آلبوم‌های دیجیتالی توسط اپلیکیشن Million Moments

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Million Moments Photo Viewer اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید آلبوم‌های دیجیتالی بسیار زیبا و متنوعی از عکس‌های خود طراحی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 Million Moments Photo Viewer که توسط تیم صاحب نام Sony Digital Network طراحی شده است یک آلبوم دیجیتالی بی نظیر را در اختیار شما قرار خواهد داد که می‌توانید با قرار دادن عکس‌های مورد نظر خود در صفحات آن، یک آلبوم مجازی زیبا و شیک را در گوشی خود به همراه داشته باشید. این روزها گوشی‌های همراه به قدری در زمینه‌ی عکاسی پیشرو و حرفه‌ای شده‌اند که حتی محبوبیت دوربین‌های مخصوص عکاسی را نسبت به چند سال پیش به جایگاه پایین‌تری کشانده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که آلبوم‌های کلاسیک قدیمی تا حد زیادی به فراموشی سپرده شده باشند. Million Moments Photo Viewer اما با الهام گرفتن از این نوستالژی محبوب، اپلیکیشنی را به مرحله‌ی انتشار رسانده است که قادر به ساخت آلبوم‌های دیجیتال بوده و به نوعی خاطره‌ی سال‌های پیش را برای کاربران زنده می‌کند.

million moments 2

شما کافیست تا بعد از انتخاب گزینه‌ی ساخت آلبوم جدید، تعداد دلخواهی عکس را وارد اپلیکیشن کنید تا به صورت خودکار و بر اساس تاریخ عکس‌ها، آلبوم شما ساخته و آماده‌ی استفاده شود. آلبوم ساخته شده تا حد امکان مانند یک آلبوم حقیقی به شما نمایش داده خواهد شد؛ به طوری که برای ورق زدن صفحات آلبوم نیز باید با انگشت خود، صفحه‌ها را عقب و جلو کنید. این اپلیکیشن در هر صفحه چند عکس را به صورت خودکار با حالتی شبیه Collage قرار می‌دهد که با کلیک روی هر عکس، می‌توانید موقعیت آن را در کادر مشخص شده تغییر دهید تا بهترین بخش از تصویر مورد نظر را در کادر به نمایش بگذارید. امکان استفاده از تگ‌های مختلف و همچنین ساخت چند آلبوم نیز از دیگر ویژگی‌های Million Moments به حساب می‌آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات