زوم‌اَپ: تبدیل واحدها در اندروید با اپلیکیشن Precise Unit Converter

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Unit Converter برنامه ای جهت تبدیل واحد در موبایل های اندروید است که به کمک آن می‌توانید انواع پارامترها و کمیت ها را به یکدیگر تبدیل کنید.
تبلیغات

به خاطر سپردن کمیت ها کاری بسیار دشوار محسوب می‌شود. این امر برای هر شخصی، به‌خصوص افراد محصل که در دروس فیزیک و... بارها نیازمند تبدیل واحد‌ می‌شوند، یک موضوع ضروری به‌حساب می‌آید و بدون شک همراه داشتن ابزاری که از تمامی واحد‌های رایج پشتیبانی کند، از ارزش بسیار بالایی برای این افراد برخوردار خواهد بود. شاید کمتر کسی پیدا شود که حداقل یک بار با سؤال‌هایی نظیر یک متر چند اینچ است، ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد چند فارنهایت است یا حتی بحث‌های تخصصی‌تر مانند یک پاسکال چند میکروبار می‌شود، مواجه نشده باشد.

Unit Converter ابزاری مفید برای کاربران اندرویدی است که با پشتیبانی از کمیت‌های متنوعی همچون شتاب، زاویه، چگالی، سرعت انتقال داده‌، جریان الکتریسیته، انرژی، فرکانس، طول یا فاصله، شار مغناطیسی، فشار، مقاومت، سرعت، وزن و جرم و... ابزاری کامل و بی‌نقص را در این زمینه به‌وجود آورده است. این اپلیکیشن که به‌صورت رایگان منتشر شده، قادر به تبدیل تمام کمیت‌های مربوط به یکدیگر است و با نصب آن می‌توانید یک مبدل کامل را همیشه و همه‌جا دراختیار داشته باشید. برای دانلود برنامه اندروید Unit Converter می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • پشتیبانی از مهم‌ترین کمیت‌ها
  • استفاده آسان و رایگان

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات