اسپیکر موتو اسمارت برای گوشی‌های سری موتو زد معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا از اسپیکر هوشمندی با قیمت ۱۵۰ دلار برای اتصال به گوشی‌های سری موتو زد رونمایی کرد.
تبلیغات

موتورولا به‌تازگی اسپیکر هوشمندی برای اتصال به گوشی‌های سری زد معرفی کرده است که همانند دیگر ماژول‌های موتورولا به‌صورت مغناطیسی به پشت گوشی متصل می‌شود. این اسپیکر هوشمند ۱۵۰ دلاری برای دریافت فرامین به چهار میکروفون مجهز شده است. موتورولا دستیار هوشمند الکسای آمازون را برای اسپیکر خود انتخاب کرده است.

اسپیکر موتو اسمارت

با اتصال این اسپیکر هوشمند به گوشی، در حقیقت شما دستگاهی مشابه اسپیکر اکوی آمازون در اختیار خواهید داشت. شاید اتصال چنین اسپیکر بزرگی به گوشی برای دسترسی به یک دستیار هوشمند چندان منطقی نباشد؛ گوشی‌های اندروید به‌صورت پیش‌فرض و رایگان از دستیار هوشمند گوگل موسوم به گوگل اسیستنت استفاده می‌کنند، از این رو پرداخت هزینه برای چنین اسپیکری تنها برای کسانی که به اکوسیستم الکسا علاقه‌مند هستند منطقی به نظر می‌رسد.

موتورولا از اسپیکر دوگانه‌ی ۸ واتی و ۲۲ میلی‌متری در این ماژول استفاده کرده است. اسپیکر موتو اسمارت کمی نازک‌تر از اسپیکر ساندبوست جی‌بی‌ال و به یک باتری ۱۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. به ادعای موتورولا، این باتری تا ۱۵ ساعت استفاده‌ی ترکیبی روی شبکه‌ی 4G را پاسخگو خواهد بود. موتورولا اطلاعات خاصی از تأثیر این اسپیکر بر شارژ باتری گوشی در زمان استفاده نکردن، ارائه نکرده است.

نگاه نزدیک موتو ایکس 4 / hands on moto x4

موتورولا همچنین گوشی موتو ایکس ۴ را با دستیار هوشمند الکسا معرفی کرده است. پیش‌سفارش این گوشی میان‌رده از ۱۹ اکتبر و با قیمت ۴۰۰ دلار در آمریکا آغاز خواهد شد. موتورولا یک مدل ارزان‌قیمت‌ از موتو ایکس ۴ با ۷۰ دلار هزینه‌ی کمتر نیز عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات