انتقال پول توسط PayPal در پیام رسان فیسبوک میسر شد

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حال کاربران پیام رسان فیسبوک به راحتی می‌توانند از طریق سیستم پی‌پال به صورت ایمن و سریع به نقل و انتقالات مالی، خرید و فروش و تبدیل ارز بپردازند.
تبلیغات

کمپانی فیسبوک از سال ۲۰۱۵ برای کاربران پیام رسان خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به نقل و انتقالات پول بپردازند. با این حال، این روند کمی متفاوت‌تر بود. حال قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شده که کاربران می‌توانند با استفاده از محبوب‌ترین سرویس پرداخت و انتقال پول یعنی PayPal این روال را انجام دهند. 

پی‌پال از سال پیش با فیسبوک همکاری خود را به منظور خرید آنلاین کاربران پیام رسان این شبکه‌ی اجتماعی آغاز کرد. همچنین این همکاری شروع فعالیتی جدید برای کاربران پی‌پال نیز بود. همکاری این دو کمپانی با قابلیت جدید نیز گسترده‌تر شد. کاربران فیسبوک از این پس می‌توانند با استفاده از حساب پی‌پال خود در مسنجر فیسبوک به نقل و انتقال پول بپردازند. البته در حال حاضر این قابلیت تنها برای کاربران ایالت متحده آمریکا ارائه شده است. 

کار کردن با این قابلیت بسیار آسان است؛ تنها کافی است کاربران در ابتدا کلید آبی رنگ + و سپس کلید سبز رنگ Payments را لمس کرده و گزینه‌ی انتقال پول توسط پی‌پال را انتخاب کنند تا بتوانند درخواست انتقال پول را ارسال کنند. این قابلیت می‌تواند توسط دو فرد یا بصورت گروهی مورد استفاده قرار گیرد. 

پیش از این فیسبوک برای کاربران این امکان را فراهم کرده بود تا بتوانند کارت‌های بانکی خود را به حساب فیسبوک خود به منظور پرداخت‌های آنلاین اضافه کنند، اما با قابلیت جدید پی‌پال دیگر نیازی به این مرحله نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات