فولکس گلف ABT با ۴۰۰ اسب بخار، معرفی شد

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ ABT اقدام به رونمایی از محصول جدید خود کرد که یک فولکس واگن گلف با قدرت ۴۰۰ اسب بخار است.
تبلیغات

به نظر شما، خودروی کوچکی مثل فولکس واگن گلف با پیشرانه‌ی ۴۰۰ اسب بخاری چگونه می‌تواند باشد؟ اکنون پاسخ این سؤال را شرکت ABT آلمان داده و اقدام به معرفی یک پکیج تیونینگ با نام ABT اسپرت لاین کرده است که می‌توان آن را روی نسخه‌ی R فولکس واگن نصب کرد تا به قدرت خیره‌کننده‌ای رسید.

فولکس واگن گلف

تنها اقدامی که ABT در راستای افزایش قدرت پیشرانه‌ی این خودرو انجام  داده، نصب یک واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) جدید است و به این ترتیب قدرت تولیدی پیشرانه‌ی چهار سیلندر این خودرو از رقم ۳۱۰ اسب بخار به ۴۰۰ اسب بخار رسیده است. میزان گشتاور این مدل نیز با افزایشی قابل توجه به حدود ۵۰۰ نیوتن متر رسیده است که از طریق یک سیستم چهارچرخ محرک انتقال پیدا می‌کند.

فولکس واگن گلف

برای مشتریان این امکان وجود دارد که تنها کیت افزایش قدرت موتور را خریداری و روی خودروی خود نصب کنند؛ اما برای کسانی که خواهان عملکرد بهتری در کنار این قدرت بالا هستند، ABT می‌تواند تغییراتی در سیستم تعلیق خودرو نیز اعمال کند که شامل آنتی رول‌بارهای جدید و فنرهای کوتاه‌تری است که ارتفاع گلف را ۲۰ میلی‌متر در جلو و ۲۵ میلی‌متر در عقب پایین‌تر می‌آورند. همچنین امکان سفارش کیت تنظیم ارتفاع برای این خودرو وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن ارتفاع خودرو را تا ۴۵ میلی‌متر پایین‌تر از حالت استاندارد آورد و تأثیر بسزایی بر هندلینگ و پایداری خودرو دارد. ارتقاء سیستم ترمز نیز شامل استفاده از کالیپرهای ۶ پیستونه می‌شود.

فولکس واگن گلف

ABT به مشتریان خود دو نوع رینگ اسپرت با نام‌های DR و ER-C عرضه می‌کند که هر دو دارای قطر ۲۰ اینچی هستند. تغییرات ظاهری نیز شامل استفاده از دیفیوزر جدید عقب، رکاب‌های جانبی و خروجی‌های اگزوز چهارگانه هستند که ظاهری شبیه به اگزوز هواپیماهای جنگنده دارند. ABT همچنین برای افزایش کارایی سیستم اگزوز این خودرو اقدام به نصب مافلر اگزوز کرده است. به‌جرئت می‌توان این محصول را زیباترین و در عین حال یکی از توانمندترین نسخه‌های فولکس واگن گلف دانست که مطمئنا علاقه‌مندان زیادی را جذب خود خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات