اولین تغییرات به‌روزرسانی رداستون 4 ویندوز 10 فاش شد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اواخر ماه گذشته به‌روزرسانی پاییزی کریترز را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد. اکنون توجه اصلی این شرکت به به‌روزرسانی بعدی این سیستم‌عامل یعنی رداستون ۴ معطوف است.
تبلیغات

به‌روزرسانی رداستون ۴ قرار است اوایل سال آینده‌ی میلادی منتشر شود. در نتیجه، مهندسان مایکروسافت از هم‌اکنون مشغول توسعه‌ی این به‌روزرسانی و افزودن ویژگی‌های جدید به ویندوز ۱۰ هستند. انتظار می‌رود رداستون ۴ در مقایسه با فال کریترز، به‌روزرسانی بسیار بزرگ‌تری باشد و امکانات جدیدی نظیر ویندوز تایم‌لاین را که قرار بود به همراه فال کریترز عرضه شود، برای ویندوز ۱۰ به ارمغان بیاورد.

مایکروسافت با رداستون ۴، طراحی فلوئنت را روی بخش‌های بیشتری از سیستم‌عامل اعمال می‌کند. این شرکت مشغول بازطراحی نوار وظیفه‌ی ویندوز ۱۰ با طراحی اکریلیک فلوئنت و افزودن برخی از مؤلفه‌های این طراحی به منوی استارت است. برطبق اسکرین‌شات‌های جدیدی که توسط رافائل ریورا از افشاگران اخبار ردموندی‌ها منتشر شده، مایکروسافت مشغول پالایش رابط کاربری در بخش تنظیمات ویندوز است. این شرکت در حال آزمایش یک لایه‌ی اصلاح‌شده برای تنظیمات ویندوز است. آن‌طور که تصاویر نشان می‌دهند، این لایه‌ی جدید ظاهر بسیار بهتری از طراحی فعلی در ویندوز ۱۰ دارد.

Windows Settings Fluent

علاوه بر لایه‌ی بهبودیافته برای صفحه‌ی خانگی در تنظیمات ویندوز، ردموندی‌ها طراحی اکریلیک را به نوار کناری صفحات مختلف تنظیمات ویندوز نیز افزوده‌اند. این نوار کناری اکنون از افکت ریویل طراحی فلوئنت برخوردار است و افزودن اکریلیک نیز جلای بیشتری به این بخش خواهد داد.

به طرز قابل ملاحظه‌ای، مایکروسافت هنوز بسیاری از دیگر مؤلفه‌های طراحی فلوئنت ویندوز ۱۰ را معرفی نکرده است و مشخص نیست به جز طراحی معمول اکریلیک و بهبودهای مربوط به افکت ریویل، تا چه حد با رداستون ۴ شاهد استفاده از این طراحی در ویندوز ۱۰ خواهیم بود. مایکروسافت ابتدای امسال، طرح‌های مفهومی بسیار جالبی از طراحی فلوئنت نمایش داد؛ اما در حال حاضر هیچ کدام از آن‌ها در به‌روزرسانی پاییزی کریترز حضور ندارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات