تجربه‌ی کار با آی مک‌ پرو در رویداد مختص به نسخه‌ی جدید Final Cut Pro

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویدادی که برای معرفی ویژگی‌های نسخه‌ی ۱۰.۴ نرم‌افزار ویرایش فیلم «Final Cut Pro» برگزار کرد، به‌کاربران اجازه‌ی استفاده از نسخه‌ی قدرت‌مند آیمک‌ پرو را داد.
تبلیغات

در جریان کنفرانس WWDC ۲۰۱۷، اپل از نسخه‌ی قدرت‌مند و گران‌قیمت آی‌مک با نام آی‌مک پرو رونمایی کرد. توان پردازشی بالا و خیره‌کننده‌ی این دستگاه باعث شد تا آی‌مک پرو به قوی‌ترین رایانه‌ی ‌آل‌این‌وان اپل بدل گردد. حال در جریان رویدادی که اپل برای معرفی ویژگی‌های نسخه‌ی جدید Final Cut Pro برگزار کرده، کوپرتینویی‌ها اجازه‌ی استفاده از این دستگاه قدرت‌مند را به بازدید‌کنندگان دادند تا توان پردازشی بالای این دستگاه را با نسخه‌ی جدید نرم‌افزار ویرایش فیلم Final Cut Pro، کاملا به رخ همگان بکشند.

این دستگاه علاوه‌بر پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی، قادر به ویرایش‌ ویدیو‌هایی با کیفیت 8K است که نشان از توانایی بالای آن دارد. اپل این دستگاه را برای آن‌دسته از کاربرانی در نظر گرفته که توان پردازشی بالایی را خواستار بودند؛ حال به‌لطف آی‌مک پرو، می‌توان گفت که اکنون نیاز این‌دسته از کاربران به‌طور کامل برطرف شده است.

یکی از شرکت‌کنندگان در این رویداد راجع‌به قدرت آی‌مک پروهای اپل می‌گوید:

آی‌مک پرو جدید اپل زیبا است، اما این دستگاه [علاوه‌بر زیبایی] توانایی نمایش ویدیو‌های رندر گرفته‌نشده 8K‌ را در نوار زمان (تایم‌لاین) دارد؛ این دیوانه‌کننده است!

برطبق گفته‌ی اپل، این دستگاه با پردازنده‌ی ۱۸ هسته‌ای اینتل Xeon و پردازنده‌ی گرافیکی Radeon Pro Vega عرضه خواهد شد. قیمت مدل پایه‌ این دستگاه از ۴۹۹۹ دلار آغاز می‌شود که به شما ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارایه می‌کند.

رویداد Final Cut Pro در سه روز جریان خواهد داشت. هدف از این رویداد آشنایی کاربران با آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار ویرایش فیلم اپل است. درحالی‌که نسخه‌ی ۱۰.۴ این نرم‌افزار اواخر سال جاری عرضه می‌شود، اما آی‌مک پرو برای عرضه در دسامبر ۲۰۱۷ زمان‌بندی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات