استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری برای میت 10 تأیید شد

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در ویدیویی که دیروز در حساب توییتر خود منتشر کرد، ضمن تأیید باتری ۴۰۰۰ آمپری از زمان و مکان معرفی میت 10 نیز خبر داد.
تبلیغات

هواوی دیروز در بخش دیگری از معرفی مرحله‌به‌مرحله‌ی میت ۱۰ رسما اعلام کرد که پرچم‌دار اندرویدی هواوی به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. البته این خبر با توجه به اینکه میت ۹، پرچم‌دار سال گذشته‌ی هواوی نیز از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد، چندان شگفت‌آور نبود؛ اما به‌هرحال تأییدی بود بر اینکه پرچم‌دار جدید نیز ظرفیت باتری مشابهی خواهد داشت. سری میت ۱۰ آخرین سری از گوشی‌های اندروید پرچم‌دار امسال است که قرار است به‌زودی توسط هواوی رونمایی شود. هرچند این شرکت چینی هنوز این موضوع را اعلام نکرده است؛ اما احتمالا هر دو گوشی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به باتری یکسانی مجهز خواهند بود.

مقاله‌های مرتبط:

    هواوی در توییت روز پنج‌شنبه‌ی خود ادعا می‌کند که میت ۱۰ با یک بار شارژ می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد. در ادامه‌ی تیزر منتشرشده که در پایین شاهد آن هستید، هواوی تاریخ شانزدهم اکتبر و شهر مونیخ آلمان را به‌عنوان زمان و مکان رونمایی این گوشی اعلام می‌کند. این کلیپ تصاویر مبهمی از پردازنده‌ی جدید هواوی نیز به تصویر می‌کشد؛ پردازنده‌ای که این شرکت با مانور تبلیغاتی زیاد در ایفا معرفی کرد و حالا به‌عنوان عامل اصلی افزایش فروش میت ۱۰ روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

    غول چینی دنیای فناوری چندی پیش توضیحات کاملی درباره‌ی این پردازنده ارائه کرده بود و اذعان داشت که کرین 970 در نوع خود اولین است و به‌طور ویژه برای اهداف هوش مصنوعی طراحی شده است. در همین راستا، این پردازنده به یک واحد پردازشی مجزا و الگوریتم‌های اختصاصی هوش مصنوع (AI) مجهز شده است. AI هدفی است که هواوی در سری میت ۱۰ بر آن تمرکز ویژه‌ای داشته است؛ تا حدی که این شرکت قصد دارد در تبلیغات آتی، نامی فراتر از گوشی هوشمند برای این سری از گوشی‌هایش به کار ببرد. ویدیوی زیر جدیدترین تیزر تبلیغاتی حساب توییتر هواوی است که مشخصا روی قابلیت AI مانور می‌دهد.

    بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که سری میت ۱۰ شباهت زیادی به گوشی‌های تازه معرفی‌شده‌ی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال داشته باشد؛ چرا که هر دو تلاش می‌کنند نوآوری را علاوه بر سخت‌افزار در سطح نرم‌افزار نیز به کار ببندند. از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری گوشی‌های میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پلاس احتمالا صفحه‌ی بدون حاشیه‌ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ خواهد بود؛ نسبت تصویری که امسال توسط تولیدکنندگان زیادی مورد استفاده و تبلیغ قرار گرفت و انتظار می‌رود هواوی نیز برای جا نماندن از رقابت، از آن استفاده کند. البته این ترکیب سخت‌افزاری سطح بالا قیمت بالایی هم خواهد داشت؛ تا حدی که برخی شایعات از ارقام بالای هزار دلار برای مدل‌های مختلف میت ۱۰ خبر می‌دهند.

    برای مطالعه‌ی مشخصات فاش‌شده‌ی میت 10 پرو و میت 10 لایت می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات